شرکت بیمه نوین نمایندگی رسمی 3350
 
 
منوی اصلی
صفحه نخـــــست
چــــاپ صفــــحه
خـــانه كردن وب
ذخـــــیره صفحه
پـست الکترونیک
بایگـــانی مطالب
در باره ی ما
 

از اینکه در انتخاب خود ما را انتخاب کردید تا به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید سپاسگذاریم و امیدواریم که بتوانیم انتظارات شما را در این رابطه برآورده سازیم . بنابراین جهت تحقق به این امر مهم به کمک و همکاری صمیمانه شما دوستان عزیز نیازمندیم و امیدواریم با عضویت خود در این فضا و انتقال مطالب به ما کمک نمائید .
موضاعات
معرفی شرکت خودرو آتش سوزی باربری حوادث عمر و بازنشستگی هواپیما مهندسی مسولیت اخبار علمی فرهنگی ورزشی سیستم استعلام بیمه مرکزی سایر پول درمان آموزش بازاریابی سرگرمی نقاشی تصاویر دیدنی آیین نامه مسابقه
پیوند وبلاگ
PCTech
سیب اس ام اس
ثبت نامه بیمه بازنشستگی
آنتی ویروس آواست
كلوپ هواداران رئال مادريد
ایلیابلوگ
شرکت بیمه نوین
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مسائل مربوط به بیمه و خدمات آن و آدرس www.Bkkg.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما

در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو ماهیانه
تير 1393
خرداد 1392
ارديبهشت 1392
اسفند 1391
بهمن 1391
شهريور 1391
تير 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
بهمن 1390
دی 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
نویسندگان
نویسندگان
پیوند وبلاگ
بیمه البرز شیراز
تبادل لینک
پرداخت الکترونیکی حق بیمه بازنشستگی
آریا رنک
اس ام اس سیب
وضعیت بیمه بازنشستگی
سامانه بیمه بازنشستگی
دریافت برنامه بیمه نوین
سازمان خدمات درمانی
سازمان تامین اجتماعی
شرکت بیمه ما
شرکت بیمه ملت
شرکت بیمه حافظ
شرکت بیمه میهن
شرکت بیمه توسعه
شرکت بیمه رازی
شرکت بیمه پارسیان
شرکت بیمه آسیا
شرکت بیمه البرز
شرکت بیمه دانا
شرکت بیمه ایران
اورژانس کامپیوتر
جوان امروز
سازمان هواشناسی
استانداری گلستان
شرکت مخابرات گلستان
شرکت گاز گلستان
شرکت ملی گاز ایران
شرکت مخابرات ایران
دولت الکترونیک
ایرانسل
بانکداری اینترنتی ملت
همراه اول
بانک ملی
نوآوران جوان
مدیران سبز
مجله خلاقیت
آنتی ویروس آواست
پخش زنده شبکه های تلویزیون
شرکت بیمه نوین شعبه همدان
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس

:: تمام پیوندها ::
 
طراح قالب و کد های جاوا...

كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

طراح قالب و کد های جاوا...

Www.LoxBlog.Com

کد های وجاوا :


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 5168
تعداد مطالب : 117
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1



Alternative content




 

 

 

 

میخواهم آرزویم با آرزوی شما حاصلش دشتی باشد

 

مملو از آرزو ها ی من و شما

 

بیمه عمر و بازنشستگی بیمه نوین بیمه ای مطمئن برای اینده شما با ما تماس بگیرید 09390316265 - 01713329597 -----
معجزه ی روبان آبى

 

معجزه ی روبان آبى


آموزگارى تصمیم گرفت که از دانش‌آموزان کلاسش به شیوه جالبى قدردانى کند. او دانش‌آموزان را یکى‌یکى به جلوى کلاس می‌آورد و چگونگى اثرگذارى آن‌ها بر خودش را بازگو می‌کرد. آن گاه به سینه هر یک از آنان روبانى آبى رنگ می‌زد که روى آن با حروف طلایى نوشته شده بود:
 
       
      "من آدم تاثیرگذارى هستم"
 

سپس آموزگار تصمیم گرفت که پروژه‌اى براى کلاس تعریف کند تا ببیند این کار از لحاظ پذیرش اجتماعى چه اثرى خواهد داشت. آموزگار به هر دانش‌آموز سه روبان آبى اضافى داد و از آن‌ها خواست که در
بیرون از مدرسه همین مراسم قدردانى را گسترش داده و نتایج کار را دنبال کنند و ببینند چه کسى از چه کسى قدردانى کرده است و پس از یک هفته گزارش کارشان را به کلاس ارائه نمایند.

یکى از بچه‌ها به سراغ یکى از مدیران جوان شرکتى که در نزدیکى مدرسه بود رفت و از او به خاطر کمکى که در برنامه‌ریزى شغلى به وى کرده بود قدردانى کرد و یکى از روبان‌هاى آبى را به پیراهنش زد.
و دو روبان دیگر را به او داد و گفت: ما در حال انجام یک پروژه هستیم و از شما خواهش می‌کنم از اتاقتان بیرون بروید، کسى را پیدا کنید و از او با نصب روبان آبى به سینه‌اش قدردانى کنید.

مدیر جوان چند ساعت بعد به دفتر رئیسش که به بدرفتارى با کارمندان زیردستش شهرت داشت رفت و به او گفت که صمیمانه او رابه خاطر نبوغ کاری‌اش تحسین می‌کند.
رییس ابتدا خیلى متعجب شد آن گاه مدیر جوان از او اجازه گرفت که اگر روبان آبى را می‌پذیرد به او اجازه دهد تا آن را بر روى سینه‌اش بچسباند.
رییس گفت: البته که می‌پذیرم. مدیر جوان یکى از روبان‌هاى آبى را روى یقه کت رئیسش، درست بالاى قلب او، چسباند و سپس آخرین روبان را به او داد و گفت:
لطفاً این روبان اضافى را بگیرید و به همین ترتیب از فرد دیگرى قدردانى کنید. 
مدیر جوان به رئیسش گفت پسر جوانى که این روبان آبى را به من داد گفت که در حال انجام یک پروژه درسى است و آن‌ها می‌خواهند این مراسم روبان زنى را گسترش دهند و ببینند چه اثرى روى مردم می‌گذارد ...

آن شب، رئیس شرکت به خانه آمد و در کنار پسر ١
۴ ساله‌اش نشست و به او گفت: 
امروز یک اتفاق باور نکردنى براى من افتاد. من در دفترم بودم که یکى از کارمندانم وارد شد و به من گفت که مرا تحسین می‌کند و به خاطر نبوغ کاری‌ام، روبانى آبى به من داد. می‌توانى تصور کنی؟ او
فکر می‌کند که من یک نابغه هستم! او سپس آن روبان آبى را به سینه‌ام چسباند که روى آن نوشته شده بود: "من آدم تاثیرگذارى هستم"

سپس ادامه داد: او به من یک روبان اضافى هم داد و از من خواست به وسیله آن از کس دیگرى قدردانى کنم.
هنگامى که داشتم به سمت خانه می‌آمدم، به این فکر می‌کردم که این روبان را به چه کسى بدهم و به فکر تو افتادم. من می‌خواهم از تو قدردانى کنم.
مشغله کارى من بسیار زیاد است و وقتى شب‌ها به خانه می‌آیم توجه زیادى به تو نمی‌کنم. من به خاطر نمرات درسی‌ات که زیاد خوب نیستند و به خاطر اتاق خوابت که همیشه نامرتب و کثیف است، سر تو فریاد می‌کشم. امّا امشب، می‌خواهم کنارت بنشینم و به تو بگویم که چقدر برایم عزیزى و مى‌خواهم بدانى که تو بر روى زندگى من تاثیرگذار بوده‌اى. تو در کنار مادرت، مهم‌ترین افراد در زندگى من هستید. تو فرزند خیلى خوبى هستى و من دوستت دارم ...
آن گاه روبان آبى را به پسرش داد. پسر که کاملاً شگفت زده شده بود به گریه افتاد. نمی‌توانست جلوى گریه‌اش را بگیرد. تمام بدنش می‌لرزید. او به پدرش نگاه کرد و با صداى لرزان گفت:
پدر، امشب قبل از این که به خانه بیایى، من در اتاقم نشسته بودم و نامه‌اى براى تو و مامان نوشتم و برایتان توضیح دادم که چرا به زندگیم خاتمه دادم و از شما خواستم مرا ببخشید!
من می‌خواستم امشب پس از آن که شما خوابیدید، خودکشى کنم. من اصلاً فکر نمی‌کردم که وجود من برایتان اهمیتى داشته باشد. نامه‌ام بالا در اتاقم است! پدرش با تعجب و پریشانی زیاد از پله‌ها بالا رفت و نامه پرسوز و گداز پسرش را پیدا کرد ...

صبح روز بعد که رئیس به اداره آمد، آدم دیگرى شده بود. او دیگر سر کارمندان غر نمی‌زد و طورى رفتار می‌کرد که همه کارمندان بفهمند که چقدر بر روى او تاثیرگذار بوده‌اند.
مدیر جوان به بسیارى از نوجوانان دیگر در برنامه‌ریزى شغلى کمک کرد ...
یکى از آن‌ها پسر رئیسش بود و همیشه به آن‌ها می‌گفت که آن‌ها در زندگى او تاثیرگذار بوده‌اند. و به علاوه، بچه‌هاى کلاس، درس با ارزشى آموختند که :
"انسان در هر شرایط و وضعیتى می‌تواند تاثیرگذار باشد"
 
  کلید این تاثیر گذاری در اینست که باید به شخص مورد نظر بها داد و به شیوه ای صحیح حس اعتماد به نفس را در او تقویت کرد. چراکه دیگران از روی بصیرت از ما جدا هستند و از تجرد روح، و خلق و خوی مستقل برخوردارند. پس بهتر اینست، بگونه ای عمل کنیم و نشان دهیم که بدون هیچگونه انتظار و یا احساس وابستگی به شکلی صحیح و واقعی دوستشان داریم و در نتیجه با این روش "استقلال ذاتی" را که همانا هدیه ی راستین خدا به همه ی بندگان است را به او یادآور شویم.

چقدر خوب است که در گیرودار فراز و نشیب ها، شادی ها و سختی های زندگی حواسمان باشد که آدم هایی هستند که بیشترین تاثیر را در زندگی بر روی ما گذاشته اند و شاید زمان از دست برود اگر دیر روبان آبی را تقدیمشان کنیم. همین امروز می توانید اینکار را انجام بدهید و از کسانی که بر زندگی شما تاثیر مثبت گذاشته‌اند قدردانی کنید.
 
یادتان نرود که روبان آبی را از طریق ایمیل هم می‌توان فرستاد!

من روبان آبی را همراه با این روایت زیبا به شما دوستان و تمام کسانی که به نوعی روی زندگی ام تاثیر گذاشتند و با تشویق و ترغیب و ایجاد روحیه ی مثبت که الهام گرفته از لطف، مهربانی و درک نیک اندیشانه ی آنها بوده و بزرگترین درس های زندگی را به من داده اند تقدیم می کنم. پیشنهاد می کنم شما هم همین کار رو انجام بدید. مسلما شما هم انسان تاثیرگذاری هستید ...
--



 

 


منبع : اریکه تجارت 

 

بیمه عمر و بازنشستگی بیمه نوین بیمه ای مطمئن برای اینده شما با ما تماس بگیرید 09390316265 - 01713329597 -----
ویژگی سازمان های متفکر

 

ویژگی سازمان های متفکر

 

جیم کالینز در دو کتاب معروف خود به نام های "از خوب به عالی" و "ساختن برای ماندن"، ویژگی های سازمان های با عملکرد بالا را چنین بر         می شمارد:
1- آنها دارای یک ایدئولوژی مرکزی شفاف دارند که از موارد زیر ساخته شده است: 
a. قصد پایدار
b. چشم اندازی از آینده مطلوب
c. ارزش های بنیادین
2- تلاش برای حفظ ایدولوژی مرکزی و در عین حال میل به پیشرفت و تغییر
3- حفظ ایدئولوژی از طرق زیر انجام می شود
a. پیگیری برای به پایان رساندن ورای سود
b. داشتن یک تیم مدیریتی تربیت شده در داخل سازمان
c. داشتن فرهنگ تعلق و غیرت سازمانی
4- پیشرفت از طرق زیر صورت می گیرد:
a. اتخاذ اهداف بزرگ و جسورانه
b. آزمون چیزهای بسیار و نگهداری از آنچه که کار می کند
c. زیستن بر اساس استاندارد"به اندازه کافی خوب است هرگز وجود ندارد"
5- سرمایه گذاری برای سازمان پایدار نه رهبری کاریزماتیک یا ایده محصولات عالی
6- داشتن پرسنل منضبط، با نظم در اندیشه که به اعمال منظم منهی می شود
7- پرسنل منضبط:
a. دارای سطح پنجم رهبری هستند یعنی
i. شخصیت متواضع و اراده حرفه ای که خواهان نتایج خوب برای همه است. 
ii. به سازمان می اندیشند نه به شهرت، فرصت و قدرت
b. خواهان افراد شایسته هستند، کسانی که خودانگیزه، خود انضباط و به دنبال سرافرازی باشند
8- نظم در اندیشه شامل موارد زیر می شود:
a. به عقیده ای که در انتها پیروز می شود وفادارند، هرآنچه که باشد
b. آنها با واقعیت های نه چندان خوشایند، رو در رو می شوند
i. ایجاد محیطی که صدای حقیقی در آن شنیده شود
ii. از طریق پرسش ها رهبری می کنند نه جواب ها
iii. پرداختن به گفتگو و بحث سالم نه اجبار
iv. مورد کاوی بدون اتهام زنی
v. توجه به خط قرمزها و اطلاعاتی که قابل صرفنظر کردن نیستند
9- اعمال منظم
a. ایجاد فرهنگ خودانضباطی و استانداردهای رفتاری که نیازی به کنترل های سلسله مراتبی و بروکراتیک نداشته باشد
b. آزادی رفتار در چارچوب هدف شفاف، اصول، و استانداردهای تعالی
c. بی علاقه به حفظ یک جهت
d. ایجاد ارتباطات قوی و احترام متقابل
e. سخت کوش اما نه ظالمانه (مثلاً محدود و دلزده نکردن)

علاوه بر موارد فوق، سازمان های متفکر سازمان هایی هستند که عملکرد فوق العاده دارند و دارای خصوصیات زیر نیز می باشند:
1- طرح محتوا: محتوای ایده های بزرگ
a. تغییر نگرش به پرسنل از تئوری Y به تئوری Super-Y : دیدن پرسنل نه به عنوان نیروهای مسئول و قابل اتکا به به عنوان کسانی که قابلیت فهم پیچیدگی زنجیره ارزش ها، استراتژی کسب و کار، تعهد بالای تخصص، خلاقیت و خودگردانی را دارند
b. تغییر نگرش از مدیریت توسط شخصیت به مدیریت توسط اصول: عملکرد بر اساس استاندارد تعالی برای همه چیز که منجر به بروز بهترین برای هرکس می شود
c. گذر از ایده های غالب و فراگیر در همه سازمان به مجموعه ای از ایده های غالب در هر سطح که منجر به همراستایی تمام سازمان می شود
2- طرح امور زیرساختاری: فرایندهای اجتماعی، سیستمی و ساختاری
a. گذر از فرمان و کنترل و مدیریت رفتاری به خودمدیریتی استراتژیک فرایندها، سیستم ها و ساختارها. به عنوان مثال تیم های خودراهبرنده
b. گذر از یادگیری دوره ای به یادگیری پیوسته به عنوان مثال 10% زمان پرسنل
c. گذر از خلاقیت های مقطعی به خلاقیت های پیوسته
d. گذر از نوآوری توسط محدود متخصصان به نوآوری توسط همه کس و در همه کارها
e. گذر از قواعد تکنیکی به قواعد انسانی: فهم زنجیره ارزش ها و استراتژی های کسب و کار
f. مشارکت دادن پرسنل در کسب و کار مثلاً در برنامه ریزی، تصمیم گیری، نوآوری و ...
g. گذر از بهبود مقطعی و افزایند به ایده آل و جهشی
h. گذر از هدفگذاری SMART به هدفگذاری جهشی
i. گذر از چشم انداز تغییر در حرفه به تغییر در جهان
3- توسعه توانمندی ها
a. تاکید بر توسعه توانمندی های تفکری: انتقادی، خلاق، سیستمی، و استراتژیک 
b. گذر از کنترل بیرونی به کنترل درونی
c. گذر از پرسنل منفعل، وابسته و همگون به پرسنل فعال، مستقل و منحصر به فرد
و اما 
چگونه یک سازمان متفکر ایجاد کنیم ؟
 
1- فرهنگ استدلال و پرس و جوی مبتنی بر شواهد باید ایجاد شود. 
2- کارکنان باید به ورای پیدا کردن فرصت های یادگیری رفته و زمینه را برای مشاوره اندیشمندانه همکارانشان فراهم کنند. آیا تضمینی هست که تجربه حرفه ای شما برای تصمیم های عقلانی مورد استفاده واقع شود؟ آیا پرسنل شما علاوه برای چگونگی، به چرایی امور هم می پردازند؟ آیا همکاران با تجربه، دیگران را در مورد دیدن الگوها در اطلاعات پیچیده کمک می کنند؟ آیا چالش ها توام با یادگیری است؟
3- ایجاد فرهنگ فهمیدن: تشویق همکاران برای کسب مهارت ها و بینش های لازم، تشویق دیگران برای بیان تفکر و اندیشه شان، نشان دادن دیگران که چگونه باید درمورد مسائل اندیشید و چگونه باید تصمیم گیری کرد
4- مطمئن شوید که ارزیابی ها، محدود به نتایج نیست و فرایندها را به هم مرتبط می کند. مطمئن شوید که پرسنل از طریق استدلال های محکم به جواب ها می رسند و معیارهای عملکرد کیفی را که به مهارت های تفکر انتقادی آمیخته شده است را به کار می گیرند
5- مسئولیت پذیری برای تفکر انتقادی را تعریف، تشخیص و تثبیت کنید. برای فعالیت های تفکری، کندو کاو، مدارا، انصاف، تحلیل، و رفتارهای متفکرانه پاداشی را در نظر بگیرید

مدل ایجاد سازمان متفکر
b_250_200_16777215_00___images_stories_articles_a01.jpg
توانمندی های تفکری شامل: توان نقد، کشف و حل مسئله، دریافت ایده، فهم سیستم ها، استراتژی ها و ...
فرایند تفکری: بوجود آوردن اندیشه ها و اعمال جدید است
اندیشه: عقاید، ارزش ها و اصول
اعمال: فرایندها، ساختارها، سیستمها، و تمرین ها

مراحل ایجاد:

1- درگیر کردن مدیران برای فهم عمومی در مورد موقعیت فعلی، ضرورت تغییر، موضوعات بحرانی، درآمدها، فرصتها، اهداف، استراتژی ها، و در عین حال یادگیری مهارت های تفکری. انجام این کار نیاز به یک ارزیابی سازمانی دارد. در این ارزیابی، عواملی که بیانگر عملکرد سازمانی هستند (و اکثراً پنهان می باشند) باید مشخص شود و فاصله تا عملکرد مطلوب باید مشخص شود. این کار نیاز به آمار های دقیق و تلاش های فراوان ندارد بلکه باید توسط افراد معمولی هم قابل تشخیص باشد
برخی از این مولفه ها به قرار زیر است: 
• ایده های غالب ( اهداف، چشم اندازها، عقاید، ارزش ها، و اصول)
• زیرساخت ها (فرایندها، سیستمها، و ساختارها) 
• توانمندی های فردی و تیمی
• فرهنگ و حال و هوا
• ارتباطات
• سلامتی سازمانی
• مرحله تکامل سازمانی

2- درگیر کردن مدیران برای خلق ایده های غالب جدید در حالی که تفکر خلاق را هم فرا می گیرند. در این مرحله باید مدیران متعهد شوند که عملکرد جهش داشته باشند
3- خلق زیرساخت تغییر برای مدیریت تغییر و طراحی سازمان برای آینده. این یک سازمان موازی است که متشکل است از گروه های با افراد مشترک (اور لپ) که مسیرهای استراتژیک را طراحی می کنند، فرصت های بهبود را می شناسند، ابزار بهبود را ایجاد کرده و ان را به تناسب سازمان به کار می گیرند
4- ایجاد یک سطح بالاتر توانمندی در تفکرکه می تواند سازمان به سمت یکپارچگی سوق دهد
5- شتاب بخشیدن به تغییرات از طریق رسیدن به محصولات سریع
6- بهینه کردن کیفی و اعتباری فرایند محصولات اصلی 
7- افزایش تولید
8- کاهش انرژی مورد نیاز برای تولید
9- بازطراحی زیرساختارهای حمایتی
10- بازطراحی زیرساخت های استراتژیک
11- بازنگری
b_250_200_16777215_00___images_stories_articles_a02.jpg

 

منبع: وب سایت آکادمی تفکر

 

بیمه عمر و بازنشستگی بیمه نوین بیمه ای مطمئن برای اینده شما با ما تماس بگیرید 09390316265 - 01713329597 -----
سامانه

 نشانی الکترونیکی سامانه بیمه بازنشستگی راهبران 

 

 

 

novin.asrertebatat.ir

بیمه عمر و بازنشستگی بیمه نوین بیمه ای مطمئن برای اینده شما با ما تماس بگیرید 09390316265 - 01713329597 -----
مزایای بیمه بازنشستگی بیمه نوین

 مزایای بیمه بازنشستگی 

1-  دریافت مستمری بعد از اتمام قرارداد . 

2- دریافت دفترچه درمانی با هزینه ای سالیانه به مبلغ 21 هزار تومان به ازای هر نفر در حال حاضر . 

 سایر مزایا در ادامه مطلب 

بیمه عمر و بازنشستگی بیمه نوین بیمه ای مطمئن برای اینده شما با ما تماس بگیرید 09390316265 - 01713329597 -----
جدیدترین استعلام حق بیمه شخص ثالث ویژه خودروهای سواری

 

جدیدترین استعلام حق بیمه شخص ثالث  ویژه خودروهای سواری

  

ردیف

سال اول

سال دوم

سال سوم

سال چهارم

سال پنجم

 

سواری « پیکان ، پراید »

5101952

4840777

4579600

4057248

3534896

 
 

سواری « پژو ، ........»

5930302

5623140

5315977

4701650

4087324

 

   

 

سال ششم

سال هفتم

سال هشتم 

تعهدات

3008659

2486307

1963956

جانی « دیه »

سرنشین

مالی

1260

1260

50

3468530

2854204

2239878

1260

1260

50

بیمه عمر و بازنشستگی بیمه نوین بیمه ای مطمئن برای اینده شما با ما تماس بگیرید 09390316265 - 01713329597 -----
از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تعرفه جدید نرخ آگهی های دولتی در مطبوعات اعلام شد

 

 از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تعرفه جدید نرخ آگهی های دولتی در مطبوعات اعلام شد

به گزارش روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر سید محمدحسینی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی آئین نامه ای تعرفه جدید نرخ آگهی های دولتی در مطبوعات را ابلاغ کرد.

وزارت ارشاد

این آئین نامه در راستای اجرای بند (5) ماده (2) قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مقررات جاری، در (10) ماده و (4) تبصره ابلاغ شده است که به شرح ذیل می باشد:
 
بیمه عمر و بازنشستگی بیمه نوین بیمه ای مطمئن برای اینده شما با ما تماس بگیرید 09390316265 - 01713329597 -----
شمایادتون نمیاد

خاطرات مشترک...

(شمایادتون نمیاد)‎

 

 

 

 

 

 

 

شما یادتون نمیاد، تو دبستان زنگ تفریح که تموممی شد مامورای آبخوری دیگه نمی ذاشتن… آب بخوریم

 

شما یادتون نمیاد، شبا بیشتر از ساعت ۱۲ تلویزیون برنامه نداشت سر ساعت ۱۲سرود ملی و پخش می کرد و قطع می شد…. سر زد از افق…مهر خاوران !

 

شما یادتون نمیاد، قبل از شروع برنامه یه مجریمیومد اولش شعر می خوند بعد هم برنامه ها رو پشت سر هم اعلام می کرد…آخرشم می گفتشما رو به دیدن برنامه ی فلان دعوت می کنم..

 

شما یادتون نمیاد، تو نیمکت ها باید سه نفریمی نشستیم بعد موقع امتحان نفر وسطی باید میرفت زیر میز.

 

شما یادتون نمیاد، سرمونو می گرفتیم جلوی پنکهمی گفتیم: آ آ آ آ آ آآآآآ

 

شما یادتون نمیاد، ولی نوک مداد قرمزای سوسمارنشانُ که زبون میزدی خوش رنگ تر میشد.

 

شما یادتون نمیاد، تو فیلم سازدهنی مرده بادوچرخه توکوچه ها دور میزدو میخوند:دِریااااااا موجه کا کا.. دِریا موجه.

 

شما یادتون نمیاد، کاغذ باطله و نون خشکهمیدادیم به نمکی ، نمک بهمون میداد بعدش هم نمک ید دار اومد که پیشرفت کرده بودنمک ید دار میداد، تابستونها هم دمپایی پاره میگرفت جوجه های رنگی میداد.

 

شما یادتون نمیاد، خانواده آقای هاشمی رو کهمیخواستن از نیشابور برن کازرون، تو کتاب تعلیمات اجتماعی ! شما یادتون نمیاد موقعامتحان باید بین خودمون و نفر بغلی کیف میذاشتیم رو میز که تقلب نکنیم.

 

شما یادتون نمیاد، سریال آیینه ، دو قسمتی بوداول زن و شوهر ها بد بودند و خیلی دعوا میکردند بعد قسمت دوم : زندگی شیرین می شودبود و همه قربون صدقه هم می رفتند. یه قسمتی بود که زن و شوهر ازدواج کرده بودندهمه براشون ساعت دیواری اورده بودند. بعد قسمت زندگی شیرین میشود جواد خدایاری ومهین شهابی برای زوج جوان چایی و قند و شکر بردند همه از حسن سلیقه این دو نفرانگشت به دهان موندند و ما باید نتیجه میگرفتیم که چایی بهترین هدیه عروسی می تونهباشه.

 

شما یادتون نمیاد؛ جمعه شبا سریال جنگجویانکوهستان رو، فرداش همه تو مدرسه جوگیر بودیم.

 

شما یادتون نمیاد، پیک نوروزی که شب عیدمیدادن دستمون حالمونو تا روز آخر عید میگرفتن !

 

شما یادتون نمیاد، اون قایق ها رو که توش نفتمیریختیم و با یه تیکه پنبه براش فتیله درست میکردیم و بعد روشنش میکردیم ومیگذاشتیمش تو حوض. بعدش هم پت پت صدا میکرد و حرکت میکرد و ما هم کلی خر کیفمیشدیم..!!!

 

شما یادتون نمیاد، شیشه های همه خونه ها چسبضربدری داشت.

 

شما یادتون نمیاد، زنگ آخر که می شد کیف و کولهرو مینداختیم رو دوشمون و منتظر بودیم زنگ بخوره تا اولین نفری باشیم که از کلاسمیدوه بیرون .

 

شما یادتون نمیاد، یک مدت از این مداد تراش رومیزی ها مد شده بود هرکی از اونا داشت خیلی با کلاس بود.

 

شما یادتون نمیاد، دستمال من زیر درخت آلبالوگم شده سواد داری؟

 

شما یادتون نمیاد، ماه رمضون که میشد اگه کسیمی گفت من روزه ام بهش میگفتیم: زبونتو در بیار ببینم راست میگی یا نه !

 

شما یادتون نمیاد، که کانال های تلویزیون دوتا بیشتر نبود، کانال یک و کانال دو !

 

شما یادتون نمیاد، پاک کن های جوهری که یهطرفش قرمز بود یه طرفش آبی بعد با طرف آبیش می خواستیم که خودکارو پاک کنیم، همیشهآخرش یا کاغذ رو پاره می کرد یا سیاه و کثیف می شد !

 

شما یادتون نمیاد، سر صف پاهامونو ۱۸۰ درجه باز می کردیم تا واسه رفیق فابریکمون جا بگیریم !

 

شما یادتون نمیاد، آن مان نماران، تو تواسکاچی، آنی مانی کَ. لا. چی !

 

شما یادتون نمیاد، گوشه پایین ورقه های دفترمشقمون، نقاشی می کشیدیم. بعد تند برگ میزدیم میشد انیمیشن

 

شما یادتون نمیاد، آرزومون این بود که وقتی ازدوستمون می پرسیم درستون کجاست اونا یه درس از ما عقب تر باشن !

 

شما یادتون نمیاد، یه زمانی به دوستمون کهمیرسیدیم دستمون رو دراز میکردیم که مثلا میخوایم دست بدیم، بعد اون واقعا دستش رودراز میکرد که دست بده بعد ما یهو بصورت ضربتی دستمون رو پس میکشیدیم و میگفتیم:یه بچه ی این قدی ندیدی؟؟ (قد بچه رو با دست نشون میدادیم) و بعد کرکر میخندیدیمکه کنفش کردیم !

 

شما یادتون نمیاد، با آب و مایع ظرفشویی کفدرست میکردیم، تو لوله خالی خودکار بیک فوت میکردیم تا حباب درست بشه !

 

شما یادتون نمیاد، انگشتر فیروزه، خدا کنهبسوزه !

 

شما یادتون نمیاد، اون موقعها یکی میومد خونهمون و ما خونه نبودیم رو در مینوشتن: آمدیم نبودید!!

 

شما یادتون نمیاد، دبستان که بودیم، هر چیمیپرسیدن و میموندیم توش، میگفتیم ما تا سر اینجا خوندیم !

 

شما یادتون نمیاد، گل گل گل اومد کدوم گل؟همون که رنگارنگاره برای شاپرکها یه خونه قشنگه. کدوم کدوم شاپرک؟؟ همون که رویبالش خالهای سرخ و زرده، با بالهای قشنگش میره و برمیگرده، میره و برمیگرده..شاپرک خسته میشه… بالهاشو زود میبنده… روی گلها میشینه… شعر میخونه، میخنده !

 

شما یادتون نمیاد، اون مسلسل های پلاستیکی سیاهرو که وقتی ماشه اش رو میکشیدی ترررررررررررررترررررررررر ررر صدا میداد !

 

شما یادتون نمیاد، بچه که بودیم می خواستیمبریم حموم باید یک ساعت قبل بخاری تو حموم روشن میکردیم.

 

شما یادتون نمیاد، آسیاب بشین میشینم، آسیابپاشو پامیشم، آسیاب بچرخ میچرخم، آسیاب پاشو،پا نمیشم؛ جوون ننه جون، پا نمیشم؛…جوونه قفل چمدون،پامیشم..آسیاب تند ترش کن، تندتر تندترش کن!

 

شما یادتون نمیاد، اونجا که الان برج میلادساختن، جمعه ها موتورهای کراس میومدن تمرین و نمایش. عشقمون این بود که بریم اونارو ببینیم. راستی چی شدن اینا

 

شما یادتون نمیاد، چرخ فلکی که چرخو فلکش رومیاورد ۴ تا جا بیشتر نداشت و با دست میچرخوندش.

 

شما یادتون نمیاد، …تا پلیس میدیدم صدای ضبطماشین رو کم میکردیم!

 

شما یادتون نمیاد، که چه حالی ازت گرفته می شدوقتی تعطیلات عید داشت تموم می شد و یادت می آمد پیک نوروزیت را با اون همهتکالیفی که معلمت بهت داده رو هنوز انجام ندادی واقعا که هنوزم وقتی یادم می یادگریم می گیره.

 

شما یادتون نمیاد، انگشتامونو تو هم کلیدمیکردیم یکیشونو قایم میکردیم اینو میخوندیم: بر پاااا….بر جاااا…. کی غایبه؟مرجاااان…دروغ نگو من اینجااام…

 

شما یادتون نمیاد، چقدر زجر آور بود شنیدن آهنگمدرسه ها وا شده اونم صبح اول مهر.

 

شما یادتون نمیاد، توی سریال در پناه تو وقتیبابای مریم سیلی آبداری زد به رامین چقدر خوشحال شدیم!

 

شما یادتون نمیاد، بازی اسم فامیل.میوه:ریواس. غذا:ریواس پلو…..!

 

شما یادتون نمیاد، دبستان که بودیم معلمبهداشت یه ساعتایی می اومد با مدادامون لای موهامونو نگاه می کرد.

 

شما یادتون نمیاد، این آواز مُد شده بود پسراتو کوچه میخوندن: آآآآآی نسیم سحری صبر کن، مارا با خود ببر از کوچه ها،آآآی…

 

شما یادتون نمیاد، مراد برقی عاشق محبوبه بود،وقتی سریال مراد برقی شروع میشد پرنده تو خیابونها پر نمی‌زد.

 

چه شیطونی هایی می کردیم یادش به خیر یادکودکی…….و همه بچه های اون موقع…. یاد اون روزا بخیر...

بیمه عمر و بازنشستگی بیمه نوین بیمه ای مطمئن برای اینده شما با ما تماس بگیرید 09390316265 - 01713329597 -----
از یک دختربچه بدجوری کتک خوردم

امروز سر چهار راه کـتـک بـدی از یـک دختـر بچـه ی هفـت سـالـه خـوردم !

دل به دلم بدین تا براتون تعریف کنم

پشت چراغ قرمز تو ماشین داشتم با تلفن حرف میزدم و
برای طرفم شاخ و شونه میکشیدم که نابودت میکنم ! به زمین
 و زمان میکوبمت تا بفهمی با کی در افتادی!

زور ندیدی که اینجوری پول مردم رو بالا میکشی و........ خلاصه فریاد میزدم

 

کتک خوردن از دست دختر

یه دختر بچه یه دسته گل دستش بود و چون قدش به پنجره ی ماشین نمیرسید
هی میپرید بالا و میگفت آقا گل ! آقا این گل رو بگیرید....

منم در کمال قدرت و صلابت و در عین حال عصبانیت داشتم داد میزدم و
هی هیچی نمیگفتم به این بچه ی مزاحم! اما دخترک سمج اینقد بالا پایین پرید
که دیگه کاسه ی صبرم لبریز شد و سرمو آوردم از پنجره بیرون و با فریاد گفتم: بچه
 برو پی کارت ! من گـــل نمیخـــرم ! چرا اینقد پر رویی! شماها کی میخواین یاد بگیرین
 مزاحم دیگران نشین و....

دخترک ترسید... کمی عقب رفت ! رنگش پریده بود ! وقتی چشماشو دیدم
 ناخودآگاه ساکت شدم ! نفهمیدم چرا یک دفعه زبونم بند اومد! البته جواب
این سوالو چند ثانیه بعد فهمیدم! ساکت که شدم و دست از قدرت نمایی که برداشتم ،
 اومد جلو و با ترس گفت : آقا! من گل نمیفروشم! آدامس میفروشم! ذوستم که اونور
 خیابونه گل میفروشه! این گل رو برای شما ازش گرفتم که اینقد ناراحت نباشین!
اگه عصبانی بشین قلبتون درد میگیره و مثل بابای من میبرنتون بیمارستان،
دخترتون گناه داره....... دیگه نمیشنیدم! خدایا! چه کردی با من! این فرشته چی میگه؟!

حالا علت سکوت ناگهانیمو فهمیده بودم! کشیده ای که دخترک با نگاه مهربونش بهم زده بود ،
توان بیان رو ازم گرفته بود! و حالا با حرفاش داشت خورده های غرور بی ارزشمو زیر پاهاش له میکرد!

یه صدایی در درونم ملتمسانه میگفت: رحم کن کوچولو! آدم از همه ی قدرتش که برای
زدن یک نفر استفاده نمیکنه! ... اما دریغ از توان و نای سخن گفتن!

تا اومدم چیزی بگم ، فرشته ی کوچولو ، بی ادعا و سبکبال ازم دور شد!
حتی بهم آدامس هم نفروخت!

هنوز رد سیلی پر قدرتی که بهم زد روی قلبمه ! چه قدرتمند بود!!

مواظب باشید با کی درگیر میشید! ممکنه خیلی قوی باشه و کتک بخورید!

بیمه عمر و بازنشستگی بیمه نوین بیمه ای مطمئن برای اینده شما با ما تماس بگیرید 09390316265 - 01713329597 -----
مسابقه

به کسانی که پاسخ درست بهمراه راحل مناسب را ارائه دهند به قید قرعه جایزه ارزنده ای اعطا خواهد شد .

 

به نظر شما معتبر ترین سند در امر معاملات  کدام می تواند باشد که بتوان آنرا بعدها بعنوان مدرک در نظر گرفت ؟

به طور مثال نیروی بعنوان بازاریاب و ویزیتور نزد شما کار می کند و می بایست مبالغ وصول شده از سوی مشتری را به شما تحویل دهد شما کدامیک از موارد ذیل را قبول می کنید و در این هنگام نیروی شما اقدام به کلاهبرداری و خیانت نماید به نظر شما کدام مورد می تواند بعنوان سند مد نظر قرار گیرد که در حالی که شما در قرارداد خود طی نموده اید که مبالغ می بایست به حساب بانکی معرفی شده واریز گردد و حال متوجه شده اید که مبالغ به جای حساب شما در وجه بازاریاب واریز گردیده و بابت مورد که مرتبط با مشتری ششما هم می باشد  

می خواهیم بدانیم که شما اگر باشید کدام یک را به عنوان یک قاضی مد نظر قرار خواهید داد  

1- سند بانکی .

2- سند دستی .

3- سایر .

( در صورت اینکه گزینه 3را انتخاب می کنید لطفا نوع  آنرا نیز بیان نماید )

به کسانی که پاسخ درست  بهمراه راحل مناسب را ارائه دهند به قید قرعه جایزه ارزنده ای اعطا خواهد شد .

بیمه عمر و بازنشستگی بیمه نوین بیمه ای مطمئن برای اینده شما با ما تماس بگیرید 09390316265 - 01713329597 -----
آيين نامه شماره ۲

 آيين نامه شماره ۲ 

شوراي عالي بيمه در اجراي بند ۳ از ماده ۱۷ قانون تاسيس بيمه مركزي ايران و بيمه گري آيين نامه زير را كه مشتمل بر پنج ماده است در جلسه مورخ ۲۷ فروردين ماه ۱۳۵۱ تصويب نمود:

ماده يك – انواع معاملات بيمه كه موسسات بيمه كشور مجاز به صدور بيمه نامه براي آن هستند عبارتند از:

۱- انواع بيمه هاي زندگي
۲- انواع بيمه هاي حوادث شخصي
۳- بيمه هاي درماني
۴- بيمه آتش سوزي و خطرات تابعه آن از قبيل انفجار , دزدي, زلزله و سيل و سقوط هواپيما
۵- بيمه باربري
۶- بيمه وسائط نقليه آبي و مسئوليت مدني مربوط به آن
۷- بيمه هواپيما و مسئوليت مدني مربوط به آن
۸- بيمه اتومبيل و مسئوليت مدني مربوط به آن
۹- بيمه مسئوليت هاي مدني عمومي
۱۰- بيمه مسئوليت هاي حرفه اي
۱۱- بيمه هاي تمام خطر مقاطعه كاري و نصب و مسئوليت مدني مربوط به آن
۱۲- بيمه پول در صندوق و در حين حمل
۱۳- بيمه صداقت و امانت كارمندان
۱۴- بيمه هاي مربوط به اكتشاف و استخراج نفت و صنايع وابسته
ماده دو – شرائط عمومي بيمه نامه هاي آتش سوزي و باربري و بدنه اتومبيل كه توسط سنديكاي بيمه گران ايران تهيه شده فعلا" مورد تاييد شوراي عالي بيمه است.
ماده سه – موسسات بيمه ميتوانند بيمه نامه هاي زندگي و حوادث شخصي و تمام خطر مقاطعه كاري را طبق شرائط عمومي بيمه نامه هاي مورد عمل فعلي خود صادر نمايند.
ماده چهار – موسسات بيمه مي توانند بيمه نامه هاي بيمه اجباري مسئوليت مدني دارندگان وسائط نقليه موتوري را طبق شرائط عمومي بيمه نامه هاي متحدالشكل مورد عمل فعلي صادر نمايند.
ماده پنج – در مورد ساير انواع بيمه موسسات بيمه قبل از صدور بيمه نامه موافقت بيمه مركزي ايران را در مورد شرائط عمومي بيمه نامه ها جلب خواهند كرد
 

بیمه عمر و بازنشستگی بیمه نوین بیمه ای مطمئن برای اینده شما با ما تماس بگیرید 09390316265 - 01713329597 -----
وب لاگ خود را به صورت کاملا رایگان تبدیل به سایت کنید

سلام دوستان می خوام به شما آدرس یک سایتی رو بدم که از اون طریق می تونید وبلاگ خودتون بصورت کاملا رایگان تبدیل به سایت کنید پس همین الان روی www.FreePremiumDomain.com/   ، کلیک کنید و عضو بشید پس همین حالا هم خودتون صاحب یک سایت بشید و هم دوستانتون رو به این کار تشویق کنید

www.FreePremiumDomain.com/

www.FreePremiumDomain.com/?r=494648

حالا بروی گزینه اول کلیک کنید. مانند عکس:



حالا email و password دلخواه را وارد کرده و گزینه زیر آنها را تیک دار کنید و رویregister کلیک کنید.


حالا جاهای خالی را پر کنید. طبق عکس:



روی register کلیک کنید.



بالایی لینک اختصاصی شما است. هر وقت یک نفر رو ثبت نام کردید تو قسمت پایینی که مشخص شده یک نفر اضافه میشه و وقتی به 9 رسید دیگه تمومه و شما میتونید آدرس سایتونو انتخاب کنید :)


حالا مثل من از طریق لینک اختصاصی تون 9 نفر رو به سایت دعوت کنید.

نگران نباشید خیلی زود اونا هم عضو میشن چون داشتن سایت مجانی خیلی حال میده...

موفق باشید

بیمه عمر و بازنشستگی بیمه نوین بیمه ای مطمئن برای اینده شما با ما تماس بگیرید 09390316265 - 01713329597 -----
آیين نامه شماره ۱ بیمه

آیين نامه شماره ۱

شوراي عالي بيمه در اجراي ماده ۷۲ قانون تاسيس بيمه مركزي ايران و بيمه گري آيين نامه زير را كه مشتمل بر ۱۱ ماده و ۳ تبصره است در جلسه مورخ ۲۷ فروردين ماه ۱۳۵۱ تصويب نمود:
ماده يك – موسسات بيمه بايستي منتهي تا يك ماه پس از انقضا هر ماه صورتهاي زير را براي بيمه مركزي ايران ارسال دارند:
۱- صورت بيمه نامه هاي صادره ظرف ماه
۲- صورت تغييرات حاصله ظرف ماه در بيمه نامه هاي موجود
۳- صورت خسارات پرداخت شده
صورتهاي فوق طبق نمونه أي كه بيمه مركزي ايران معين ميكند تنظيم و ارسال خواهد شد .
ماده دو – موسسات بيمه بايستي منتهي تا يك ماه پس از انقضا هر سه ماه صورت خسارات معوقه (اعلام شده و پرداخت نشده ) تا آخر آن سه ماه را طبق نمونه أي كه بيمه مركزي ايران تعيين مي كند براي اين سازمان ارسال دارند.
ماده سه -صورتحسابهاي مربوط به واگذاريهاي اتكايي اجباري براي هر سه ماه بطور جداگانه براساس صورتهاي رسيده از موسسات بيمه توسط بيمه مركزي ايران تهيه خواهد شد.هر يك از موسسات بيمه ميتوانند در صورت موافقت بيمه مركزي ايران تنظيم صورتحسابهاي مربوط به واگذاريهاي اتكايي اجباري را خود بعهده بگيرند.
ماده چهار- موسسات بيمه واگذارنده و همچنين بيمه مركزي ايران موظف هستند ظرف يك ماه از تاريخ ارسال صورتحساب به پرداخت بدهي خود اقدام كنند, تاخير بيش از يك ماه در پرداخت بدهي موجب تعلق بهره با نرخ ۸ درصد در سال خواهد شد.
ماده پنج -هرگاه موسسه بيمه أي ناگزير به پرداخت خسارتي بيش از ده ميليون ريال شود ميتواند از بيمه مركزي ايران درخواست كند كه سهم خود را در خسارت فوق قبل از انقضا سه ماه پرداخت نمايد, در اينصورت بيمه مركزي ايران پس از كسر مطالبات خود از موسسه بيمه متقاضي سهم خود را در خسارت ظرف يك هفته پرداخت خواهد كرد.
ماده شش-در مورد كليه انواع بيمه هاي هواپيما (انواع وسائط نقليه هوائي ) – بيمه هاي كشتي (انواع وسائط نقليه آبي ) و بيمه هاي نفتي صرف نظر از مبلغ حق بيمه و در مورد ساير بيمه ها هر گاه حق بيمه از مبلغ يك ميليون ريال متجاوز باشد موسسه بيمه صادركننده موظف است سهم اتكايي بيمه مركزي ايران را پس از وضع كارمزد منتهي يك هفته بعد از وصول حق بيمه و حداكثر تا يك ماه پس از تاريخ صدور بيمه نامه پرداخت كند.
تبصره -هر گاه در مورد بيمه هاي فوق حق بيمه تقسيط شده باشد سهم بيمه مركزي در هر يك از اقساط حق بيمه يك هفته پس از وصول و حداكثر تا يك ماه پس از سررسيد بايستي پرداخت شود.
ماده هفت -حق بيمه منظور در صورتحسابهاي واگذاري موسسات بيمه به بيمه مركزي ايران بايستي براساس نرخهاي تعيين شده در تعرفه هاي مصوب شورايعالي بيمه باشد.
تبصره -موسسه بيمه واگذارنده ميتواند در صورت جلب موافقت قبلي بيمه مركزي ايران بيمه نامه با نرخهاي كمتر از نرخهاي مصوب شورايعالي بيمه صادر كند.هرگاه در مورد اينگونه بيمه ها نرخ حق بيمه و شرايط بيمه بدون موافقت قبلي بيمه مركزي ايران معين شده باشد واگذاري قانوني با نرخ و شرايطي است كه بيمه مركزي ايران تعيين خواهد كرد.
 

بیمه عمر و بازنشستگی بیمه نوین بیمه ای مطمئن برای اینده شما با ما تماس بگیرید 09390316265 - 01713329597 -----
چارچوب برنامه اصلاح نظام تعرفه بازار بیمه کشور

 

 چارچوب برنامه اصلاح نظام تعرفه بازار بیمه کشور

از استراتژي هاي اصلي «برنامه تحول درصنعت بيمه كشور» به منظور دستيابي به اهداف كلان پيش بيني شده، استراتژي «استقرار نظام نظارت هوشمند، نهادينه و خودتنظيم در حوزه حاكميتي» است كه راهكار تحقق آن در قالب هفت سياست تعيين شده و «استقرار نظارت غيرتعرفه اي به جاي نظارت تعرفه¬اي در صنعت بيمه كشور» يكي از مهمترين اين سياست ها محسوب مي شود.
بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران در راستاي عملياتي كردن سياست مذكور، «چارچوب برنامه اصلاح نظام تعرفه بازار بيمه كشور» را تدوين و به شوراي عالي بيمه پيشنهاد نمود. شورا با بررسي همه جانبه طي شش جلسه، ضمن تصويب چارچوب فوق، موارد زير را مقرر نمود:
۱- بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران موظف است مقررات و آيين نامه هاي مربوط به اجراي مفاد چارچوب برنامه را حداكثر تا پايان سال جاري تدوين و براي تصويب به شوراي عالي بيمه ارايه نمايد.
۲- نظارت بر اجراي چارچوب برنامه فوق در سطح صنعت بيمه به عهده بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران است و مدير عامل وهيات مديره شركت هاي بيمه، همكاري لازم به منظور حسن اجراي مفاد اين چارچوب را خواهند نمود.
۳- به منظور ارزيابي نتايج حاصل از اجراي «برنامه اصلاح نظام تعرفه در بازار بيمه كشور» و اتخاذ تدابير لازم براي تحقق اهداف موردنظر از برنامه، بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران موظف است در مقاطع شش ماهه گزارشي از روند اجراي برنامه فوق را به شوراي عالي بيمه ارايه نمايد.

چارچوب برنامه اصلاح نظام تعرفه بازار بيمه كشور:
- اصلاح نظام تعرفه بازار بيمه كشور به صورت تدريجي و طي يك دوره حداكثر پنج ساله به منظورتسهيل بازار رقابتي
- حمايت از حقوق بيمه گذاران، بيمه شدگان و صاحبان حقوق آنها و لزوم پيش بيني تدابير لازم
- حمايت از ايجاد و توسعه نهادهاي حرفه‌اي و تخصصي در بازار بيمه كشور
- جلوگيري از ايجاد انحصار در بازار بيمه كشور و مقابله با موارد مختل كننده بازار رقابتي از قبيل قيمت‌گذاري تهاجمي(دامپينگ)، تباني و ارائه اطلاعات خلاف واقع و گمراه كننده

- تعيين نرخ حق بيمه توسط شركتهاي بيمه با حفظ توازن بين حق بيمه و ساير درآمدهاي متعلقه هر رشته بيمه‌اي با خسارتها و هزينههاي متعلقه همان رشته و با رعايت ضريب خسارت متعارف در بازار بيمه كشور
- استفاده بهينه از ظرفيت اتكايي داخلي با رعايت اصول حرفه اي توزيع ريسك در بازارهاي بين‌المللي
- تدوين و عملياتي نمودن نظام جامع نظارت در صنعت بيمه كشور با هدف «استقرار نظارت غيرتعرفه‌اي به جاي نظارت تعرفه اي» و با پيش‌بيني ضمانت‌هاي اجرايي لازم، حداكثر ظرف مدت دو سال
- بكارگيري فن آوري اطلاعات در جمع آوري و توليد اطلاعات بيمه اي در چارچوب فرم هاي استاندارد تعيين‌شده
- صدور بيمه نامه با رعايت ظرفيت شركت بيمه در نگهداري ريسك و يا با اخذ پوشش هاي اتكايي مناسب
- بازنگري و تدوين ضروريات عمليات اتكايي موسسات بيمه
- تدوين استانداردها و بازنگري شرايط عمومي بيمه نامه ها در هر رشته بيمه اي و ساير آيين نامه ها و مقررات
- تدوين مقررات مربوط به تاييد صلاحيت مسئول فني و اكچوئر موسسات بيمه
- تدوين آيين نامه مربوط به حمايت از حقوق بيمه گذاران و بيمه شدگان و نحوه رسيدگي به شكايات و اختلافات در صنعت بيمه

بیمه عمر و بازنشستگی بیمه نوین بیمه ای مطمئن برای اینده شما با ما تماس بگیرید 09390316265 - 01713329597 -----
انواع خانواده ها از نظر تربيت

 

به طور خلاصه از نظر نحوه تربيت كود ك و بطور
 
كلي نحوه اداره سيستم خانواده مي توان 4
 
نوع خانواده را مشخص كنيم كه عبارتند از
 
الف - خانواده خشك و سخت گير ( والدين سخت گير و مستبد )
 
ب - خانواده سهل گير و آسان گير
 
ج - خانواده گسسته (‌ خانواده پريشان )
 
د - خانواده سالم
 
به علت مهم و مبسوط بودن اين مبحث ، هر يك از اين 4 دسته خانواده را در
 
يادداشتي جداگانه شرح خواهيم داد
 
 
الف - خانواده خشك و سخت گير
 
1 - پدر و مادر ها با بچه ها همان طور رفتار مي كنند كه والدين خودشان رفتار كرده اند.
 
2 - تصميم گيري با يكي از والدين خصوصا پدر انجام مي گيرد. معمولا پدر خانواده
 
حاكم بر رفتار و اعمال فرزندان است و هيچ يك از اعضاي خانواده اجازه اظهار نظر
 
ندارند
 
3 - والدين چنان رفتار مي كنند كه فرزندان مي آموزند حق هيچ گونه ابراز عقيده اي را
 
حتي در مواردي كه مي تواند مانع از بروز بعضي مشكلات براي خانواده گردد - ندارند.
 
4 - اگر فرزندان از فرمان والدين اطاعت نكنند ‍ ، والدين آنان ناراحت ، خشمگين و
 
آزرده خاطر مي شوند.
 
5 - فرزندان جرات سئوال كردن در مورد انجام دادن يا انجام ندادن كارها را ، از والدين
 
خود ندارند.
 
6 - والدين بر رفتا و كارهاي فرزندان خود كنترل شديد دارند و همه تصميمات را
 
شخصا اتخاذ مي كنند.
 
7 - والدين دليلي را - براي دستوراتي كه صادر مي كنند - براي فرزندان خود ارائه  
 
 نمي دهند و از آنان مي خواهند بدون چون و چرا از اين دستورات اطاعت كنند.
 
8 - نسبت به رعايت نظم و انضباط ،‌ ارزشي افراطي قايل هستند و والدين توانايي
 
تحمل هيچ گونه بي نظمي را از طرف فرزندان خود ندارند.
 
9 - به سخنان كودكان خود گوش نمي دهند و اگر هم سخني را بشنوند براي آن است
كه با آن مخالفتي را نشان دهند.
 
10 - در مواردي كه فرزندان خود را نصيحت يا آنان را از انجام دادن كاري منع   
 
مي كنند ،‌ دليل خاصي را ارائه نمي دهند.   
 
11 - براي تصميات فرزندان خود ،‌ حتي اگر اين تصميمات معقول و مستند باشد ،‌
 
احترام قائل نيستند.
 
13 - معتقدند كه چون سن ‍، تجربه و دانش آنان بيشتر از فرزندانشان است ‍، بنابراين
 
، حق دخالت در همه امور و حتي در خصوصي ترين كارهاي فرزندان خود را دارند.
 
14 - برخورد آنان با فرزندان خود احترام آميز نيست و حتي از تحقير فرزندان خود در
 
حضور ديرگان نيز ابايي ندارند.
 
15 - غالبا نيازهاي عاطفي كودكان ارضاء نمي شود.
 
16 - ممكن است كه والد ضعيف در چنين خانواده اي با كودكان ائتلاف كند در چنين
 
حالتي ارزش هر دو والد نزد كودك شكسته مي شود . اگر بنا باشد يكي از والدين به
 
عنوان منبع قدرت خانواده آسيب ببيند مي توان تصور كرد والد ديگر نيز ارزش پيشين
 
خود را نخواهد داشت.
 
17- چنين كودكاني احتمالا جذب گروه هاي بيرون شده و با عزت نفس پائين كه دارند دچار بزهكاري مي شوند.
 
18 - بسياري از اين والدين ممكن است به خاطر كمال گرايي كه دارند ، كودكان را تحت فشار قرار
 
دهند و از آنها بالاترين انتظارات را داشته و پيوسته به شكل نوين بر آنها سخت گيري
 
كرده و برنامه هاي سخت گيرانه برايشان تدارك ببيند.
 
19 - احتمال دروغ گويي و ريا كاري در كودكان چنين خانواده هايي
 
به علت ترس از تنبيه و سرزنش افزايش مي يابد.
 
20 - چنين كودكاني به علت اينكه مرتبا علايقشان سركوب شده و
 
موجب تحقير قرار گرفته اند و همچنين ديگران براي اموراتشان
 
تصميم گرفته اند ،‌ از خلاقيت كمي برخوردارند . اگر چه ممكن است
 
به علت سخت گيري والدين از نظر آموزش بعضي از مهارتها ،
 
پيشرفتي كرده باشند.
 
21 - اضطراب ،‌ افسردگي ،‌ همچنين وسواس و كمال گرايي ،‌ نا
 
اميدي و بسياري از مشكلات رواني ممكن است دامنگير كودكان
 
خانواده هاي سخت گير گردد.
22 - غالبا والدين سخت گير ، خود را منطقي نيز تصور مي كنند. و
 
براي هر كارشان دليل تراشي مي كنند. ولي غير مستقيم به خاطر
 
سختي گيري آنهاست كه كودكان فرمانشان را اجرا مي كنند نه
 
منطقشان.

 

بیمه عمر و بازنشستگی بیمه نوین بیمه ای مطمئن برای اینده شما با ما تماس بگیرید 09390316265 - 01713329597 -----
آخرین مطالب ...
» آیین نامه های بیمه مرکزی
» سامانه استعلام بیمه نامه
» جدیدترین استعلام حق بیمه خودرو شخص ثالث
» برای دیگران دست و پا باشید
» بیمه
» حوادث
» بیمه درمانی
» بیمه زندگی
» دلنشینترین هدیه
» معجزه ی روبان آبى
» ویژگی سازمان های متفکر
» سامانه
» مزایای بیمه بازنشستگی بیمه نوین
» شروع شد
» روشهای نگهداری (طولانی مدت) بازاریاب در نمایندگی های بیمه
» چگونه بازاریاب بیمه استخدام کنیم؟
» جدول حداکثر حق بیمه نامه شخص ثالث
» جدیدترین استعلام حق بیمه شخص ثالث ویژه خودروهای سواری
» بازی ردشدن در فروشندگی بیمه

Home | FeedBack

Copyright © 2008 LoxBlog.Com . All Rights Reserved. Translation Www.NazTarin.Com