شرکت بیمه نوین نمایندگی رسمی 3350
 
 
منوی اصلی
صفحه نخـــــست
چــــاپ صفــــحه
خـــانه كردن وب
ذخـــــیره صفحه
پـست الکترونیک
بایگـــانی مطالب
در باره ی ما
 

از اینکه در انتخاب خود ما را انتخاب کردید تا به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید سپاسگذاریم و امیدواریم که بتوانیم انتظارات شما را در این رابطه برآورده سازیم . بنابراین جهت تحقق به این امر مهم به کمک و همکاری صمیمانه شما دوستان عزیز نیازمندیم و امیدواریم با عضویت خود در این فضا و انتقال مطالب به ما کمک نمائید .
موضاعات
معرفی شرکت خودرو آتش سوزی باربری حوادث عمر و بازنشستگی هواپیما مهندسی مسولیت اخبار علمی فرهنگی ورزشی سیستم استعلام بیمه مرکزی سایر پول درمان آموزش بازاریابی سرگرمی نقاشی تصاویر دیدنی آیین نامه مسابقه
پیوند وبلاگ
PCTech
سیب اس ام اس
ثبت نامه بیمه بازنشستگی
آنتی ویروس آواست
كلوپ هواداران رئال مادريد
ایلیابلوگ
شرکت بیمه نوین
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مسائل مربوط به بیمه و خدمات آن و آدرس www.Bkkg.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما

در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو ماهیانه
تير 1393
خرداد 1392
ارديبهشت 1392
اسفند 1391
بهمن 1391
شهريور 1391
تير 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
بهمن 1390
دی 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
نویسندگان
نویسندگان
پیوند وبلاگ
بیمه البرز شیراز
تبادل لینک
پرداخت الکترونیکی حق بیمه بازنشستگی
آریا رنک
اس ام اس سیب
وضعیت بیمه بازنشستگی
سامانه بیمه بازنشستگی
دریافت برنامه بیمه نوین
سازمان خدمات درمانی
سازمان تامین اجتماعی
شرکت بیمه ما
شرکت بیمه ملت
شرکت بیمه حافظ
شرکت بیمه میهن
شرکت بیمه توسعه
شرکت بیمه رازی
شرکت بیمه پارسیان
شرکت بیمه آسیا
شرکت بیمه البرز
شرکت بیمه دانا
شرکت بیمه ایران
اورژانس کامپیوتر
جوان امروز
سازمان هواشناسی
استانداری گلستان
شرکت مخابرات گلستان
شرکت گاز گلستان
شرکت ملی گاز ایران
شرکت مخابرات ایران
دولت الکترونیک
ایرانسل
بانکداری اینترنتی ملت
همراه اول
بانک ملی
نوآوران جوان
مدیران سبز
مجله خلاقیت
آنتی ویروس آواست
پخش زنده شبکه های تلویزیون
شرکت بیمه نوین شعبه همدان
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس

:: تمام پیوندها ::
 
طراح قالب و کد های جاوا...

كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

طراح قالب و کد های جاوا...

Www.LoxBlog.Com

کد های وجاوا :


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 117
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1



Alternative content



دلنشینترین هدیه

 

 
نه تو می مانی و نه اندوه
و نه هیچیک از مردم این آبادی...
به حباب نگران لب یک رود قسم،
و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت،
غصه هم می گذرد،
آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند...
لحظه ها عریانند.

به تن لحظه خود، جامه اندوه مپوشان هرگز.

سهراب
TaranehhaGroups www.Hamtarane.com  
--    
 
بیمه عمر و بازنشستگی بیمه نوین بیمه ای مطمئن برای اینده شما با ما تماس بگیرید 09390316265 - 01713329597 -----
معجزه ی روبان آبى

 

معجزه ی روبان آبى


آموزگارى تصمیم گرفت که از دانش‌آموزان کلاسش به شیوه جالبى قدردانى کند. او دانش‌آموزان را یکى‌یکى به جلوى کلاس می‌آورد و چگونگى اثرگذارى آن‌ها بر خودش را بازگو می‌کرد. آن گاه به سینه هر یک از آنان روبانى آبى رنگ می‌زد که روى آن با حروف طلایى نوشته شده بود:
 
       
      "من آدم تاثیرگذارى هستم"
 

سپس آموزگار تصمیم گرفت که پروژه‌اى براى کلاس تعریف کند تا ببیند این کار از لحاظ پذیرش اجتماعى چه اثرى خواهد داشت. آموزگار به هر دانش‌آموز سه روبان آبى اضافى داد و از آن‌ها خواست که در
بیرون از مدرسه همین مراسم قدردانى را گسترش داده و نتایج کار را دنبال کنند و ببینند چه کسى از چه کسى قدردانى کرده است و پس از یک هفته گزارش کارشان را به کلاس ارائه نمایند.

یکى از بچه‌ها به سراغ یکى از مدیران جوان شرکتى که در نزدیکى مدرسه بود رفت و از او به خاطر کمکى که در برنامه‌ریزى شغلى به وى کرده بود قدردانى کرد و یکى از روبان‌هاى آبى را به پیراهنش زد.
و دو روبان دیگر را به او داد و گفت: ما در حال انجام یک پروژه هستیم و از شما خواهش می‌کنم از اتاقتان بیرون بروید، کسى را پیدا کنید و از او با نصب روبان آبى به سینه‌اش قدردانى کنید.

مدیر جوان چند ساعت بعد به دفتر رئیسش که به بدرفتارى با کارمندان زیردستش شهرت داشت رفت و به او گفت که صمیمانه او رابه خاطر نبوغ کاری‌اش تحسین می‌کند.
رییس ابتدا خیلى متعجب شد آن گاه مدیر جوان از او اجازه گرفت که اگر روبان آبى را می‌پذیرد به او اجازه دهد تا آن را بر روى سینه‌اش بچسباند.
رییس گفت: البته که می‌پذیرم. مدیر جوان یکى از روبان‌هاى آبى را روى یقه کت رئیسش، درست بالاى قلب او، چسباند و سپس آخرین روبان را به او داد و گفت:
لطفاً این روبان اضافى را بگیرید و به همین ترتیب از فرد دیگرى قدردانى کنید. 
مدیر جوان به رئیسش گفت پسر جوانى که این روبان آبى را به من داد گفت که در حال انجام یک پروژه درسى است و آن‌ها می‌خواهند این مراسم روبان زنى را گسترش دهند و ببینند چه اثرى روى مردم می‌گذارد ...

آن شب، رئیس شرکت به خانه آمد و در کنار پسر ١
۴ ساله‌اش نشست و به او گفت: 
امروز یک اتفاق باور نکردنى براى من افتاد. من در دفترم بودم که یکى از کارمندانم وارد شد و به من گفت که مرا تحسین می‌کند و به خاطر نبوغ کاری‌ام، روبانى آبى به من داد. می‌توانى تصور کنی؟ او
فکر می‌کند که من یک نابغه هستم! او سپس آن روبان آبى را به سینه‌ام چسباند که روى آن نوشته شده بود: "من آدم تاثیرگذارى هستم"

سپس ادامه داد: او به من یک روبان اضافى هم داد و از من خواست به وسیله آن از کس دیگرى قدردانى کنم.
هنگامى که داشتم به سمت خانه می‌آمدم، به این فکر می‌کردم که این روبان را به چه کسى بدهم و به فکر تو افتادم. من می‌خواهم از تو قدردانى کنم.
مشغله کارى من بسیار زیاد است و وقتى شب‌ها به خانه می‌آیم توجه زیادى به تو نمی‌کنم. من به خاطر نمرات درسی‌ات که زیاد خوب نیستند و به خاطر اتاق خوابت که همیشه نامرتب و کثیف است، سر تو فریاد می‌کشم. امّا امشب، می‌خواهم کنارت بنشینم و به تو بگویم که چقدر برایم عزیزى و مى‌خواهم بدانى که تو بر روى زندگى من تاثیرگذار بوده‌اى. تو در کنار مادرت، مهم‌ترین افراد در زندگى من هستید. تو فرزند خیلى خوبى هستى و من دوستت دارم ...
آن گاه روبان آبى را به پسرش داد. پسر که کاملاً شگفت زده شده بود به گریه افتاد. نمی‌توانست جلوى گریه‌اش را بگیرد. تمام بدنش می‌لرزید. او به پدرش نگاه کرد و با صداى لرزان گفت:
پدر، امشب قبل از این که به خانه بیایى، من در اتاقم نشسته بودم و نامه‌اى براى تو و مامان نوشتم و برایتان توضیح دادم که چرا به زندگیم خاتمه دادم و از شما خواستم مرا ببخشید!
من می‌خواستم امشب پس از آن که شما خوابیدید، خودکشى کنم. من اصلاً فکر نمی‌کردم که وجود من برایتان اهمیتى داشته باشد. نامه‌ام بالا در اتاقم است! پدرش با تعجب و پریشانی زیاد از پله‌ها بالا رفت و نامه پرسوز و گداز پسرش را پیدا کرد ...

صبح روز بعد که رئیس به اداره آمد، آدم دیگرى شده بود. او دیگر سر کارمندان غر نمی‌زد و طورى رفتار می‌کرد که همه کارمندان بفهمند که چقدر بر روى او تاثیرگذار بوده‌اند.
مدیر جوان به بسیارى از نوجوانان دیگر در برنامه‌ریزى شغلى کمک کرد ...
یکى از آن‌ها پسر رئیسش بود و همیشه به آن‌ها می‌گفت که آن‌ها در زندگى او تاثیرگذار بوده‌اند. و به علاوه، بچه‌هاى کلاس، درس با ارزشى آموختند که :
"انسان در هر شرایط و وضعیتى می‌تواند تاثیرگذار باشد"
 
  کلید این تاثیر گذاری در اینست که باید به شخص مورد نظر بها داد و به شیوه ای صحیح حس اعتماد به نفس را در او تقویت کرد. چراکه دیگران از روی بصیرت از ما جدا هستند و از تجرد روح، و خلق و خوی مستقل برخوردارند. پس بهتر اینست، بگونه ای عمل کنیم و نشان دهیم که بدون هیچگونه انتظار و یا احساس وابستگی به شکلی صحیح و واقعی دوستشان داریم و در نتیجه با این روش "استقلال ذاتی" را که همانا هدیه ی راستین خدا به همه ی بندگان است را به او یادآور شویم.

چقدر خوب است که در گیرودار فراز و نشیب ها، شادی ها و سختی های زندگی حواسمان باشد که آدم هایی هستند که بیشترین تاثیر را در زندگی بر روی ما گذاشته اند و شاید زمان از دست برود اگر دیر روبان آبی را تقدیمشان کنیم. همین امروز می توانید اینکار را انجام بدهید و از کسانی که بر زندگی شما تاثیر مثبت گذاشته‌اند قدردانی کنید.
 
یادتان نرود که روبان آبی را از طریق ایمیل هم می‌توان فرستاد!

من روبان آبی را همراه با این روایت زیبا به شما دوستان و تمام کسانی که به نوعی روی زندگی ام تاثیر گذاشتند و با تشویق و ترغیب و ایجاد روحیه ی مثبت که الهام گرفته از لطف، مهربانی و درک نیک اندیشانه ی آنها بوده و بزرگترین درس های زندگی را به من داده اند تقدیم می کنم. پیشنهاد می کنم شما هم همین کار رو انجام بدید. مسلما شما هم انسان تاثیرگذاری هستید ...
--



 

 


منبع : اریکه تجارت 

 

بیمه عمر و بازنشستگی بیمه نوین بیمه ای مطمئن برای اینده شما با ما تماس بگیرید 09390316265 - 01713329597 -----
ویژگی سازمان های متفکر

 

ویژگی سازمان های متفکر

 

جیم کالینز در دو کتاب معروف خود به نام های "از خوب به عالی" و "ساختن برای ماندن"، ویژگی های سازمان های با عملکرد بالا را چنین بر         می شمارد:
1- آنها دارای یک ایدئولوژی مرکزی شفاف دارند که از موارد زیر ساخته شده است: 
a. قصد پایدار
b. چشم اندازی از آینده مطلوب
c. ارزش های بنیادین
2- تلاش برای حفظ ایدولوژی مرکزی و در عین حال میل به پیشرفت و تغییر
3- حفظ ایدئولوژی از طرق زیر انجام می شود
a. پیگیری برای به پایان رساندن ورای سود
b. داشتن یک تیم مدیریتی تربیت شده در داخل سازمان
c. داشتن فرهنگ تعلق و غیرت سازمانی
4- پیشرفت از طرق زیر صورت می گیرد:
a. اتخاذ اهداف بزرگ و جسورانه
b. آزمون چیزهای بسیار و نگهداری از آنچه که کار می کند
c. زیستن بر اساس استاندارد"به اندازه کافی خوب است هرگز وجود ندارد"
5- سرمایه گذاری برای سازمان پایدار نه رهبری کاریزماتیک یا ایده محصولات عالی
6- داشتن پرسنل منضبط، با نظم در اندیشه که به اعمال منظم منهی می شود
7- پرسنل منضبط:
a. دارای سطح پنجم رهبری هستند یعنی
i. شخصیت متواضع و اراده حرفه ای که خواهان نتایج خوب برای همه است. 
ii. به سازمان می اندیشند نه به شهرت، فرصت و قدرت
b. خواهان افراد شایسته هستند، کسانی که خودانگیزه، خود انضباط و به دنبال سرافرازی باشند
8- نظم در اندیشه شامل موارد زیر می شود:
a. به عقیده ای که در انتها پیروز می شود وفادارند، هرآنچه که باشد
b. آنها با واقعیت های نه چندان خوشایند، رو در رو می شوند
i. ایجاد محیطی که صدای حقیقی در آن شنیده شود
ii. از طریق پرسش ها رهبری می کنند نه جواب ها
iii. پرداختن به گفتگو و بحث سالم نه اجبار
iv. مورد کاوی بدون اتهام زنی
v. توجه به خط قرمزها و اطلاعاتی که قابل صرفنظر کردن نیستند
9- اعمال منظم
a. ایجاد فرهنگ خودانضباطی و استانداردهای رفتاری که نیازی به کنترل های سلسله مراتبی و بروکراتیک نداشته باشد
b. آزادی رفتار در چارچوب هدف شفاف، اصول، و استانداردهای تعالی
c. بی علاقه به حفظ یک جهت
d. ایجاد ارتباطات قوی و احترام متقابل
e. سخت کوش اما نه ظالمانه (مثلاً محدود و دلزده نکردن)

علاوه بر موارد فوق، سازمان های متفکر سازمان هایی هستند که عملکرد فوق العاده دارند و دارای خصوصیات زیر نیز می باشند:
1- طرح محتوا: محتوای ایده های بزرگ
a. تغییر نگرش به پرسنل از تئوری Y به تئوری Super-Y : دیدن پرسنل نه به عنوان نیروهای مسئول و قابل اتکا به به عنوان کسانی که قابلیت فهم پیچیدگی زنجیره ارزش ها، استراتژی کسب و کار، تعهد بالای تخصص، خلاقیت و خودگردانی را دارند
b. تغییر نگرش از مدیریت توسط شخصیت به مدیریت توسط اصول: عملکرد بر اساس استاندارد تعالی برای همه چیز که منجر به بروز بهترین برای هرکس می شود
c. گذر از ایده های غالب و فراگیر در همه سازمان به مجموعه ای از ایده های غالب در هر سطح که منجر به همراستایی تمام سازمان می شود
2- طرح امور زیرساختاری: فرایندهای اجتماعی، سیستمی و ساختاری
a. گذر از فرمان و کنترل و مدیریت رفتاری به خودمدیریتی استراتژیک فرایندها، سیستم ها و ساختارها. به عنوان مثال تیم های خودراهبرنده
b. گذر از یادگیری دوره ای به یادگیری پیوسته به عنوان مثال 10% زمان پرسنل
c. گذر از خلاقیت های مقطعی به خلاقیت های پیوسته
d. گذر از نوآوری توسط محدود متخصصان به نوآوری توسط همه کس و در همه کارها
e. گذر از قواعد تکنیکی به قواعد انسانی: فهم زنجیره ارزش ها و استراتژی های کسب و کار
f. مشارکت دادن پرسنل در کسب و کار مثلاً در برنامه ریزی، تصمیم گیری، نوآوری و ...
g. گذر از بهبود مقطعی و افزایند به ایده آل و جهشی
h. گذر از هدفگذاری SMART به هدفگذاری جهشی
i. گذر از چشم انداز تغییر در حرفه به تغییر در جهان
3- توسعه توانمندی ها
a. تاکید بر توسعه توانمندی های تفکری: انتقادی، خلاق، سیستمی، و استراتژیک 
b. گذر از کنترل بیرونی به کنترل درونی
c. گذر از پرسنل منفعل، وابسته و همگون به پرسنل فعال، مستقل و منحصر به فرد
و اما 
چگونه یک سازمان متفکر ایجاد کنیم ؟
 
1- فرهنگ استدلال و پرس و جوی مبتنی بر شواهد باید ایجاد شود. 
2- کارکنان باید به ورای پیدا کردن فرصت های یادگیری رفته و زمینه را برای مشاوره اندیشمندانه همکارانشان فراهم کنند. آیا تضمینی هست که تجربه حرفه ای شما برای تصمیم های عقلانی مورد استفاده واقع شود؟ آیا پرسنل شما علاوه برای چگونگی، به چرایی امور هم می پردازند؟ آیا همکاران با تجربه، دیگران را در مورد دیدن الگوها در اطلاعات پیچیده کمک می کنند؟ آیا چالش ها توام با یادگیری است؟
3- ایجاد فرهنگ فهمیدن: تشویق همکاران برای کسب مهارت ها و بینش های لازم، تشویق دیگران برای بیان تفکر و اندیشه شان، نشان دادن دیگران که چگونه باید درمورد مسائل اندیشید و چگونه باید تصمیم گیری کرد
4- مطمئن شوید که ارزیابی ها، محدود به نتایج نیست و فرایندها را به هم مرتبط می کند. مطمئن شوید که پرسنل از طریق استدلال های محکم به جواب ها می رسند و معیارهای عملکرد کیفی را که به مهارت های تفکر انتقادی آمیخته شده است را به کار می گیرند
5- مسئولیت پذیری برای تفکر انتقادی را تعریف، تشخیص و تثبیت کنید. برای فعالیت های تفکری، کندو کاو، مدارا، انصاف، تحلیل، و رفتارهای متفکرانه پاداشی را در نظر بگیرید

مدل ایجاد سازمان متفکر
b_250_200_16777215_00___images_stories_articles_a01.jpg
توانمندی های تفکری شامل: توان نقد، کشف و حل مسئله، دریافت ایده، فهم سیستم ها، استراتژی ها و ...
فرایند تفکری: بوجود آوردن اندیشه ها و اعمال جدید است
اندیشه: عقاید، ارزش ها و اصول
اعمال: فرایندها، ساختارها، سیستمها، و تمرین ها

مراحل ایجاد:

1- درگیر کردن مدیران برای فهم عمومی در مورد موقعیت فعلی، ضرورت تغییر، موضوعات بحرانی، درآمدها، فرصتها، اهداف، استراتژی ها، و در عین حال یادگیری مهارت های تفکری. انجام این کار نیاز به یک ارزیابی سازمانی دارد. در این ارزیابی، عواملی که بیانگر عملکرد سازمانی هستند (و اکثراً پنهان می باشند) باید مشخص شود و فاصله تا عملکرد مطلوب باید مشخص شود. این کار نیاز به آمار های دقیق و تلاش های فراوان ندارد بلکه باید توسط افراد معمولی هم قابل تشخیص باشد
برخی از این مولفه ها به قرار زیر است: 
• ایده های غالب ( اهداف، چشم اندازها، عقاید، ارزش ها، و اصول)
• زیرساخت ها (فرایندها، سیستمها، و ساختارها) 
• توانمندی های فردی و تیمی
• فرهنگ و حال و هوا
• ارتباطات
• سلامتی سازمانی
• مرحله تکامل سازمانی

2- درگیر کردن مدیران برای خلق ایده های غالب جدید در حالی که تفکر خلاق را هم فرا می گیرند. در این مرحله باید مدیران متعهد شوند که عملکرد جهش داشته باشند
3- خلق زیرساخت تغییر برای مدیریت تغییر و طراحی سازمان برای آینده. این یک سازمان موازی است که متشکل است از گروه های با افراد مشترک (اور لپ) که مسیرهای استراتژیک را طراحی می کنند، فرصت های بهبود را می شناسند، ابزار بهبود را ایجاد کرده و ان را به تناسب سازمان به کار می گیرند
4- ایجاد یک سطح بالاتر توانمندی در تفکرکه می تواند سازمان به سمت یکپارچگی سوق دهد
5- شتاب بخشیدن به تغییرات از طریق رسیدن به محصولات سریع
6- بهینه کردن کیفی و اعتباری فرایند محصولات اصلی 
7- افزایش تولید
8- کاهش انرژی مورد نیاز برای تولید
9- بازطراحی زیرساختارهای حمایتی
10- بازطراحی زیرساخت های استراتژیک
11- بازنگری
b_250_200_16777215_00___images_stories_articles_a02.jpg

 

منبع: وب سایت آکادمی تفکر

 

بیمه عمر و بازنشستگی بیمه نوین بیمه ای مطمئن برای اینده شما با ما تماس بگیرید 09390316265 - 01713329597 -----
شروع شد

 

 

شروع شد

بیمه عمر و بازنشستگی بیمه نوین بیمه ای مطمئن برای اینده شما با ما تماس بگیرید 09390316265 - 01713329597 -----
روشهای نگهداری (طولانی مدت) بازاریاب در نمایندگی های بیمه

 

روشهای نگهداری (طولانی مدت) بازاریاب در نمایندگی های بیمه

در هر مرحله از رُشد صنعت بیمه کشورمان، مهارتها و توانایی های متفاوتی برای بقا و کامیابی، مورد نیاز بوده است. یک زمان لازم بود پیگیر و متمرکز باشید تا کار را به انجام برسانید و از رقبا جلو بیفتید. لازم بود مطمئن شوید که همه در اطراف تان همین کار را می کنند. اما امروزه شرایط کمی فرق کرده است. این روزها مهمترین مهارتی که احتمالاً می توانید در خودتان ایجاد کنید این توانایی است که بهترین بازاریابن را استخدام کنید و سپس آنها را در بلندمدت نگه دارید. توانایی تان در این کار، بیشتر از هر مهارت دیگری که بتوانید در زمینه فروش و بازاریابی بیمه به دست آورید، در موفقیت شما تأثیر دارد. 

سالها پیش در کتابی خواندم که: «تمام زندگی، آموختنِ توجه است». توجه تان به هرکجا که برود، زندگی تان هم به همانجا خواهد رفت. وقتی شروع کنید به توجه ویژه به استخدام و نگهداشتن بازاریابان عالی در بیمه، در این کار بهتر و بهتر می شوید. در توانایی تان برای مصاحبه، انتخاب و استخدام بهترین بازاریابان بیمه، ماهر و ماهرتر می شوید. در توانایی تان برای مدیریت، رهبری و ایجاد انگیزش میان تیم فروش تان کارآ و کارآتر می شوید. و درنهایت، یکی از برترین نمایندگان بیمه در کشور خواهید شد.

در مقاله قبل، 9 روش جذب و استخدام بازاریاب در نمایندگی های بیمه را به شما آموزش دادم. اما مشکل بیشتر نمایندگان بیمه، فقط با مسئله جذب بازاریابان بالقوه برطرف نمی شود.هنگامی که بتوانید با استفاده از 9 روش گفته شده در مقاله قبل، بازاریابان خوبی را استخدام کنید، درواقع تنها نیمی از راه را رفته اید. از اینجای کار به بعد، مسئله اصلی، نگهداری این بازاریابان در بلندمدت است.

این روزها بازاریاب خوب، با ارزش تر و کمیاب تر از آن است که بتوانیم مثل گذشته بگوییم: «اگر در کارش جا نیفتاد، مشکل خودش است». همانگونه که در مقاله قبل اشاره کردم، هزینه جایگزینی یک بازاریاب، با یک بازاریاب جدید، 3 برابر هزینه نگهداری همان بازاریاب خواهد بود. حال فرض کنید نماینده ای که 80% تمرکز خود را بر فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری گذاشته است، با رویکردی که در زمینه پرداخت کارمزدهای بیمه های عمر در آیین نامه 68 اتخاذ شده، چگونه و چند بار خواهد توانست 3برابر هزینه بیشتر در جذب بازاریاب های شبکه فروش خود را تحمل کند؟!!

در ادامه، روشهایی را به شما ارائه خواهم نمود که با استفاده از آنها قادر خواهید بود تا بازاریابانی که استخدام می کنید را در بلندمدت حفظ کرده و آنها را در حداکثر سطح انگیزش و عملکرد خود نگاه دارید.

روشهای نگهداری (طولانی مدت) بازاریاب در نمایندگی های بیمه

تکنیک شماره 1: بازاریابان خود را درست مشغول به کار کنید:

کارآیی بازاریابان شما در ماهها و سالهای آینده تا حد بسیار زیادی به این بستگی دارد که آنها را در ابتدای امر، چطور مشغول به کار می کنید؟

با توضیح ارزشها، تصویر ذهنی، رسالت و مقصود شرکت تان به بازاریاب جدید شروع کنید. به وی توضیح دهید کاری که شرکت بیمه و نمایندگی شما می کند واقعاً برای بیمه گذاران و مراجعان تان مهم است. یکی از مهمترین رسالت های شما به عنوان یک نماینده بیمه این است که بازاریاب جدید را درمورد اهمیت و ارزش شغلش و جایگاهش در کار شرکت به عنوان خدمتی مهم به جامعه، توجیه کنید.

باید در روز اول، بازاریاب جدید را دور بگردانید و او را با سایر پرسنل دفتری و فروش خود، آشنا کنید. (البته اگر او اولین نفری نباشد که بعد از خودتان استخدام می کنید!)

حداقل، باید در ابتدا با بازاریاب جدیدتان وقت بگذرانید تا احساس کند در یک خانواده جدید پذیرفته شده است. برای هر بازاریاب جدید، یک نظام رفاقت برقرار کنید؛ یعنی یک شخص لایق دیگر (یا خودتان) را مسؤول کنید که به عنوان دوست یا رفیق، همراه این بازاریاب، کار کند. 

به یاد داشته باشید که اگر یک بازاریاب جدید را درست مشغول به کار کنید، نسبت به شغل خود و نسبت به شرکت شما خیلی مثبت تر، با انگیزه تر و متعهدتر می شود. یکی دو هفته اول، اهمیت بسیار زیادی در ایجاد نگرش مناسب در ذهن بازاریاب جدید دارد. 

تکنیک شماره 2: بازاریاب جدیدتان را با قدرت به راه اندازید:

اگر بازاریاب جدیدتان را مطابق با روشهای مقاله قبل و درست انتخاب و استخدام کرده باشید، او حالا بی قرار، مشتاق و آماده است که وارد کار جدیدش شود و راه بیفتد. حالا با دادن مقدار زیادی کار برای انجام، او را به راه اندازید. سنگینی کار در ابتدا، شغل بازاریابی بیمه را چالش برانگیز و هیجان انگیز می کند. ضمن اینکه وی موقعیتهای فراوانی هم برای بازخورد و تبادل افکار درباره بازاریابی بیمه را تجربه خواهد نمود. وقتی یک بازاریاب، موقعیتهای زیادی دارد که درباره کار حرف بزند و سؤال کند، خودش را خیلی سریعتر در شرکت جا می اندازد. 

به محض اینکه این بازاریاب، مشغول به کار شد، باید فرصتی پیدا کنید که در حین انجام درست یک کار، مچش را بگیرید! در این لحظه باید به سراغش بروید و او را مورد تحسین و تشویق قرار دهید. علت انجام این کار این است که افراد در روزها و هفته های اول یک کار جدید، بیش از حد حساسند و در این زمان، بیشتر از همه پذیرای تأثیر مثبت هستند. 

منبع : سایت بیمه مارکتینگ 

مدیران سبز 

بیمه عمر و بازنشستگی بیمه نوین بیمه ای مطمئن برای اینده شما با ما تماس بگیرید 09390316265 - 01713329597 -----
آخرین مطالب ...
» آیین نامه های بیمه مرکزی
» سامانه استعلام بیمه نامه
» جدیدترین استعلام حق بیمه خودرو شخص ثالث
» برای دیگران دست و پا باشید
» بیمه
» حوادث
» بیمه درمانی
» بیمه زندگی
» دلنشینترین هدیه
» معجزه ی روبان آبى
» ویژگی سازمان های متفکر
» سامانه
» مزایای بیمه بازنشستگی بیمه نوین
» شروع شد
» روشهای نگهداری (طولانی مدت) بازاریاب در نمایندگی های بیمه
» چگونه بازاریاب بیمه استخدام کنیم؟
» جدول حداکثر حق بیمه نامه شخص ثالث
» جدیدترین استعلام حق بیمه شخص ثالث ویژه خودروهای سواری
» بازی ردشدن در فروشندگی بیمه

Home | FeedBack

Copyright © 2008 LoxBlog.Com . All Rights Reserved. Translation Www.NazTarin.Com