شرکت بیمه نوین نمایندگی رسمی 3350
 
 
منوی اصلی
صفحه نخـــــست
چــــاپ صفــــحه
خـــانه كردن وب
ذخـــــیره صفحه
پـست الکترونیک
بایگـــانی مطالب
در باره ی ما
 

از اینکه در انتخاب خود ما را انتخاب کردید تا به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید سپاسگذاریم و امیدواریم که بتوانیم انتظارات شما را در این رابطه برآورده سازیم . بنابراین جهت تحقق به این امر مهم به کمک و همکاری صمیمانه شما دوستان عزیز نیازمندیم و امیدواریم با عضویت خود در این فضا و انتقال مطالب به ما کمک نمائید .
موضاعات
معرفی شرکت خودرو آتش سوزی باربری حوادث عمر و بازنشستگی هواپیما مهندسی مسولیت اخبار علمی فرهنگی ورزشی سیستم استعلام بیمه مرکزی سایر پول درمان آموزش بازاریابی سرگرمی نقاشی تصاویر دیدنی آیین نامه مسابقه
پیوند وبلاگ
PCTech
سیب اس ام اس
ثبت نامه بیمه بازنشستگی
آنتی ویروس آواست
كلوپ هواداران رئال مادريد
ایلیابلوگ
شرکت بیمه نوین
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مسائل مربوط به بیمه و خدمات آن و آدرس www.Bkkg.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما

در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو ماهیانه
تير 1393
خرداد 1392
ارديبهشت 1392
اسفند 1391
بهمن 1391
شهريور 1391
تير 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
بهمن 1390
دی 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
نویسندگان
نویسندگان
پیوند وبلاگ
بیمه البرز شیراز
تبادل لینک
پرداخت الکترونیکی حق بیمه بازنشستگی
آریا رنک
اس ام اس سیب
وضعیت بیمه بازنشستگی
سامانه بیمه بازنشستگی
دریافت برنامه بیمه نوین
سازمان خدمات درمانی
سازمان تامین اجتماعی
شرکت بیمه ما
شرکت بیمه ملت
شرکت بیمه حافظ
شرکت بیمه میهن
شرکت بیمه توسعه
شرکت بیمه رازی
شرکت بیمه پارسیان
شرکت بیمه آسیا
شرکت بیمه البرز
شرکت بیمه دانا
شرکت بیمه ایران
اورژانس کامپیوتر
جوان امروز
سازمان هواشناسی
استانداری گلستان
شرکت مخابرات گلستان
شرکت گاز گلستان
شرکت ملی گاز ایران
شرکت مخابرات ایران
دولت الکترونیک
ایرانسل
بانکداری اینترنتی ملت
همراه اول
بانک ملی
نوآوران جوان
مدیران سبز
مجله خلاقیت
آنتی ویروس آواست
پخش زنده شبکه های تلویزیون
شرکت بیمه نوین شعبه همدان
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس

:: تمام پیوندها ::
 
طراح قالب و کد های جاوا...

كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

طراح قالب و کد های جاوا...

Www.LoxBlog.Com

کد های وجاوا :


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 67
بازدید کل : 5166
تعداد مطالب : 117
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1



Alternative content



از امروزتان یک شاهکار بسازید

 

از امروزتان یک شاهکار بسازید

حدود ساعت 11 شب بود که خواندن این کتاب را آغاز کردم و قصدم آن بود نگاهی اجمالی به آن بیاندازم. ولی تا چشم بر هم زدم به صفحه آخر کتاب رسیده بودم و ساعت 3 صبح بود. این کتاب 235 صفحه‌ای درباره 12 گام مشخص صحبت می‌کند که اگر آنها را هرروز انجام دهیم می‌توانیم به هر نوع موفقیتی دست یابیم.

تاکید کتاب بر این مورد است که همین امروز بسیار مهم و تعیین‌کننده است. اگر از امروز خوب استفاده کنیم بخش از موفقیت آینده‌مان را ساخته‌ایم. متن جذاب جان مکسول خواندن کتاب را بسیار لذت‌بخش‌تر می‌سازد.

همچنین باید بابت انتخاب این کتاب به انتشارات سپید تبریک گفت. ترجمه هم به‌جز چند مورد کوچک، بسیار روان و قابل‌فهم است. مدیرسبز این کتاب را به تمامی افرادی که مصمم هستند موفق شوند توصیه می‌کند.

برای معرفی بیشتر کتاب خلاصه‌ای از فصل هشتم کتاب که توسط همکارم خانم جوزی انتخاب شده است خدمت علاقه‌مندان تقدیم می شود.

ژان بقوسیان

 

خلاصه فصل هشتم: چرا تعهد بر امروز تاثیر دارد
فردریک اف فلش در کتاب انتخاب‌ها می‌نویسد: بیشتر ما می‌توانیم به سال‌های گذشته نگاهی بیندازیم و زمانی و مکانی را بیابیم که زندگی‌مان در آن، تغییری عمده و اساسی را متحمل شده است. این تغییرات ممکن است اتفاقی و یا طبق برنامه رخ دهند.

به لحظه‌ای از زندگیتان فکر کنید که در آن به شکلی متفاوت به انجام کاری متعهد شدید. آیا درنتیجه آن تصمیم، زندگی‌تان تغییر نکرد؟ شاید آنگونه که شما انتظار داشتید، شرایط تغییر نکرده باشد اما بدون شک شما را در مسیر جدیدی قرار داده است. اگر می‌خواهید تغییر کنید، باید خود را به تعهدات، پایبند کنید.

تعهد به شما کمک می‌کند تا بر بسیاری از موانع و مشکلات زندگی غلبه کنید.
مالتی دی ببکک، کشیش و نویسنده می‌گوید:
یکی از شایع‌ترین و گران‌ترین مشکلات، این تفکر است که موفقیت، مختص عده‌ای نابغه، برخی اشیاء جادویی و یا هر آن چیزی است که در تملک ما نیست. موفقیت عموما به ادامه دادن یا ندادن راه مربوط می‌شود. تصمیم می‌گیرید که زبانی دیگر را بیاموزید، موسیقی یادبگیرید، مطالعه کنید و از نظر جسمی خود را آماده کنید. این کارها موفقیت هستند یا شکست؟ پاسخ به این بستگی دارد که کلمه تصمیم گرفتن تا چه حد شهامت و پشتکار را دربر می‌گیرد. تصمیمی که هیچ‌چیز نمی‌تواند آن را رد کند و نهری که هیچ‌چیز نمی‌تواند آن را جدا کند موفقیت است.

تعهد شما هر روز سنجیده می‌شود
فکر می‌کنم بسیاری از افراد تعهد را به‌عنوان یک اتفاق تصور می‌کنند، چیزی که در یک لحظه رخ می‌دهد. تعهد به معنای آغاز کردن است و هنگامی که بدانید تعهد شما نسبت به هرچیز، سنجیده می‌شود آن را بیشتر باور می‌کنید. این اتفاق می‌تواند به یکی از اشکال زیر رخ دهد:

تجربه شکست
شاید بزرگترین چالش تعهد، شکست باشد. مری لو رتن برنده مدال طلای المپیک می‌گوید: دستیابی به این هدف، احساس خوبی است اما برای رسیدن به آن لازم است از میان شکست بگذرید. باید بتوانید دوباره بلند شوید و به راه‌تان ادامه دهید.

بیمه عمر و بازنشستگی بیمه نوین بیمه ای مطمئن برای اینده شما با ما تماس بگیرید 09390316265 - 01713329597 -----
آیا در بازاریابی از «پرده نمایش سوم» استفاده می‌کنید؟

 

آیا در بازاریابی از «پرده نمایش سوم» استفاده می‌کنید؟

تعداد کاربران تلفن همراه در جهان از مرز 5 میلیارد نفر گذشته است، یعنی حدود سه‌چهارم مردم دنیا از این دستگاه کوچک و جادویی استفاده می‌کنند. در 75 کشور جهان میزان نفوذ موبایل از جمعیت فراتر رفته است، یعنی به‌طور متوسط هر فرد بیش از یک موبایل دارد! شاید یکی از دلایل آن باشد که تلفن همراه دیگر فقط وسیله‌ای برای مکالمه نیست، بلکه دستگاهی برای انجام انواع کارها و فعالیت‌ها مانند بازی‌کردن، آگاهی از وضعیت آب و هوا، یافتن مسیر راه‌ها، دسترسی به رسانه‌های اجتماعی، شنیدن موسیقی، دیدن فیلم و همینطور خواندن اخبار است.

نکته دیگر آن است که بیش از یک میلیارد نفر از صاحبان تلفن همراه از موبایل‌های هوشمند استفاده می‌کنند که در واقع کامپیوترهایی شخصی و کوچک هستند. همانطور که می‌دانیم استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند در ایران نیز با استقبال غیرقابل‌تصوری مواجه شده است و کمتر جوانی را می‌بینیم که هدفش از خرید موبایل فقط مکالمه باشد. امروزه بسیاری از تلفن‌های همراه امکان اتصال به اینترنت را دارند و استفاده از اینترنت همراه نیز روز به روز گسترده‌تر می‌شود. کارشناسان تحمین زده‌اند که در سال 2014 میزان مصرف اینترنت با تلفن همراه از کامپیوترهای شخصی پیشی خواهد گرفت!

 

کارشناسان تحمین زده‌اند که در سال 2014 میزان مصرف اینترنت با تلفن‌های همراه از کامپیوترهای شخصی پیشی خواهد گرفت!

صفحه موبایل «پرده سوم» نامیده می‌شود. اولین صفحه‌ای که چشم‌ها را به خود خیره کرد تلویزیون بود. تبلیغات تلویزیونی تا مدت‌ها یکی از اثربخش‌ترین روش‌های دسترسی به مخاطبان بود. البته این امکان فقط در اختیار شرکت‌های بزرگ و قدرتمند قرار داشت. عیب بزرگ این نوع تبلیغ یک‌طرفه بودن آن بود. تبلیغاتی پخش می‌شد و مخاطب نمی‌توانست به‌راحتی نظرش را درباره آن محضصول یا خدمت اعلام کند.

پرده دومی که توجه‌ها را به خود جلب کرد، صفحه مانیتور کامپیوترهای شخصی بود. با توسعه اینترنت این صفحه بسیار جذاب‌تر و پرمخاطب‌تر شد. بسیاری از بازاریابان باهوش بلافاصله شروع به استفاده از این صفحه برای انتقال پیام‌های خود کردند. تبلیغات در این صفحه بسیار ارزانتر از تلویزیون بود و بازخورد آن نیز بسیار سریع‌تر مشخص می‌شد. البته همه از اینترنت استفاده نمی‌کنند، پس بازارهدف به کاربران اینترنت محدود می‌شد.

سومین صفحه‌ای که توجه‌ها را به خود معطوف کرده است صفحه تلفن همراه است. البته این صفحه نسبت به‌سال‌های پیش بسیار جذاب‌تر و خوشرنگ‌تر شده است. حال تلفن‌های همراه با صفحه‌های باکیفیتشان می‌توانند میلیون‌ها رنگ را با وضوحی بسیار بالا به‌نمایش بگذارند و دیگر نگاه کردن به این صفحه، خسته‌کننده و تکراری نیست. این فرصت بی‌نظیر توجه شرکت‌های بزرگ را به‌خود جلب کرده است و نسل جدیدی از بازاریابی با نام بازاریابی تلفن همراه آغاز شده است.

البته بسیاری از مردم بازاریابی با موبایل را با ارسال پیامک تبلیغاتی یکسان می‌دانند، ولی باید تاکید کنیم که بازاریابی با موبایل مفهوم بسیار گسترده‌تری است که شرکت‌های پیشتاز بر آن کار می‌کنند. مثلا بازی جدیدی برای موبایل ارائه می‌کنند که امکان اتصال به اینترنت را دارد و به‌صورتی محسوس یا نامحسوس تبلیغات و اخبار آن شرکت در حین بازی به مخاطب منتقل می‌شود!

بیمه عمر و بازنشستگی بیمه نوین بیمه ای مطمئن برای اینده شما با ما تماس بگیرید 09390316265 - 01713329597 -----
آیا در بازاریابی از «پرده نمایش سوم» استفاده می‌کنید؟

 

آیا در بازاریابی از «پرده نمایش سوم» استفاده می‌کنید؟

تعداد کاربران تلفن همراه در جهان از مرز 5 میلیارد نفر گذشته است، یعنی حدود سه‌چهارم مردم دنیا از این دستگاه کوچک و جادویی استفاده می‌کنند. در 75 کشور جهان میزان نفوذ موبایل از جمعیت فراتر رفته است، یعنی به‌طور متوسط هر فرد بیش از یک موبایل دارد! شاید یکی از دلایل آن باشد که تلفن همراه دیگر فقط وسیله‌ای برای مکالمه نیست، بلکه دستگاهی برای انجام انواع کارها و فعالیت‌ها مانند بازی‌کردن، آگاهی از وضعیت آب و هوا، یافتن مسیر راه‌ها، دسترسی به رسانه‌های اجتماعی، شنیدن موسیقی، دیدن فیلم و همینطور خواندن اخبار است.

نکته دیگر آن است که بیش از یک میلیارد نفر از صاحبان تلفن همراه از موبایل‌های هوشمند استفاده می‌کنند که در واقع کامپیوترهایی شخصی و کوچک هستند. همانطور که می‌دانیم استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند در ایران نیز با استقبال غیرقابل‌تصوری مواجه شده است و کمتر جوانی را می‌بینیم که هدفش از خرید موبایل فقط مکالمه باشد. امروزه بسیاری از تلفن‌های همراه امکان اتصال به اینترنت را دارند و استفاده از اینترنت همراه نیز روز به روز گسترده‌تر می‌شود. کارشناسان تحمین زده‌اند که در سال 2014 میزان مصرف اینترنت با تلفن همراه از کامپیوترهای شخصی پیشی خواهد گرفت!

 

کارشناسان تحمین زده‌اند که در سال 2014 میزان مصرف اینترنت با تلفن‌های همراه از کامپیوترهای شخصی پیشی خواهد گرفت!

صفحه موبایل «پرده سوم» نامیده می‌شود. اولین صفحه‌ای که چشم‌ها را به خود خیره کرد تلویزیون بود. تبلیغات تلویزیونی تا مدت‌ها یکی از اثربخش‌ترین روش‌های دسترسی به مخاطبان بود. البته این امکان فقط در اختیار شرکت‌های بزرگ و قدرتمند قرار داشت. عیب بزرگ این نوع تبلیغ یک‌طرفه بودن آن بود. تبلیغاتی پخش می‌شد و مخاطب نمی‌توانست به‌راحتی نظرش را درباره آن محضصول یا خدمت اعلام کند.

پرده دومی که توجه‌ها را به خود جلب کرد، صفحه مانیتور کامپیوترهای شخصی بود. با توسعه اینترنت این صفحه بسیار جذاب‌تر و پرمخاطب‌تر شد. بسیاری از بازاریابان باهوش بلافاصله شروع به استفاده از این صفحه برای انتقال پیام‌های خود کردند. تبلیغات در این صفحه بسیار ارزانتر از تلویزیون بود و بازخورد آن نیز بسیار سریع‌تر مشخص می‌شد. البته همه از اینترنت استفاده نمی‌کنند، پس بازارهدف به کاربران اینترنت محدود می‌شد.

سومین صفحه‌ای که توجه‌ها را به خود معطوف کرده است صفحه تلفن همراه است. البته این صفحه نسبت به‌سال‌های پیش بسیار جذاب‌تر و خوشرنگ‌تر شده است. حال تلفن‌های همراه با صفحه‌های باکیفیتشان می‌توانند میلیون‌ها رنگ را با وضوحی بسیار بالا به‌نمایش بگذارند و دیگر نگاه کردن به این صفحه، خسته‌کننده و تکراری نیست. این فرصت بی‌نظیر توجه شرکت‌های بزرگ را به‌خود جلب کرده است و نسل جدیدی از بازاریابی با نام بازاریابی تلفن همراه آغاز شده است.

البته بسیاری از مردم بازاریابی با موبایل را با ارسال پیامک تبلیغاتی یکسان می‌دانند، ولی باید تاکید کنیم که بازاریابی با موبایل مفهوم بسیار گسترده‌تری است که شرکت‌های پیشتاز بر آن کار می‌کنند. مثلا بازی جدیدی برای موبایل ارائه می‌کنند که امکان اتصال به اینترنت را دارد و به‌صورتی محسوس یا نامحسوس تبلیغات و اخبار آن شرکت در حین بازی به مخاطب منتقل می‌شود!

بیمه عمر و بازنشستگی بیمه نوین بیمه ای مطمئن برای اینده شما با ما تماس بگیرید 09390316265 - 01713329597 -----
مشاوره بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک 3

 

مشاوره بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک 3

 

1. در استخدام کارمند با مشکل مواجه هستم. گزینه مناسبی پیدا نمی‌کنم. افرادی هم که استخدام می‌شوند پس از مدتی با من دوست می‌شوند و دیگر کارایی قبلی را ندارند. لطفا راهنمایی کنید.

اگر در رشد یک کسب و کار چند مورد کلیدی وجود داشته باشد به‌طور قطع یکی از آنها داشتن افراد مناسب است. بسیاری از دوستان در جلسات مشاوره می‌گویند که کارمند خوب پیدا نمی‌شود. من نظری کاملا مخالف دارم. در ایران افراد نابغه و باارزش فراوانند. معمولا مشکل از آنجا ناشی می‌شود که فرایند استخدام کارمند برای مدیر یک کار کم‌ارزش و وقت‌گیر تلقی می‌شود. معمولا استخدام‌ها فقط در مصاحبه با چند نفر خلاصه می‌شود. اگر می‌خواهید افراد بی‌نظیری را در کنار خودتان داشته باشید به فرایند استخدام به‌چشم یکی از مهم‌ترین کارهای ممکن برای رشد کسب‌و‌کار نگاه کنید.

هیچوقت با افراد مناسب و معمولی قانع نشوید. افرادی را بیابید که هرکدام در کارشان بی‌نظیر باشند و همچنین خصوصیات اخلاقی عالی داشته باشد. یافتن چنین افرادی در یک روز امکان‌پذیر نیست. شاید لازم باشد روز‌ها وقت صرف کنید و با حوصله فراوان با افراد زیادی مصاحبه کنید. آقای لاری هاکمن اخیرا با بیل گیتس مصاحبه‌ای داشت و بیل‌گیتس در این مصاحبه توضیح می‌داد که یک سوم روز کاری‌اش به استخدام اختصاص داشت و یکی از رازهای موفقیت مایکروسافت در سال‌های گذشته همین موضوع است.

اگر کارمندانتان فوق‌العاده نیستند معمولا باید بر دو مهارت مهم به‌عنوان مدیر کار کنید. انتخاب صحیح کارمندان و آموزش کارمندان. وقتی افراد بی‌نظیر را استخدام کردید کار تمام نمی‌شود. کارمندان شما باید همواره در حال یادگیری باشند. یکی از بهترین راه‌ها برای آموزش مداوم تیم‌تان برگزاری جلسات منظم هفتگی است که در آن هرکدام مطلبی را آماده می‌کنند و در این جلسات به رشد همدیگر کمک می‌کنند. همچنین در این جلسات هر فرد آزادانه می‌تواند پیشنهاداتی برای بهبود کار بدهد.

مشکلی که در سال‌های اخیر مخصوصا در شرایط بحران اقتصادی خود را نشان می‌دهد، جدا شدن افراد باارزش از سازمان‌ها است. افراد فوق‌العاده به‌راحتی در هر جایی کار نمی‌کنند و اگر کار کنند و ببینند شرایط مهیا نیست آنجا را ترک می‌کنند. بنابرین اگر می‌خواهیم کارمان رشد سریعی داشته باشد باید محل کارمان را به مکانی بسیار باارزش و لذت‌بخش برای کارمندان تبدیل کنیم. کارمندان خوب باید احساس کنند مهم‌ترین فرد شرکت هستند و نظراتشان ارزش دارد و مورد استقبال واقع می‌شود.

بنابرین اگر بخواهم به‌صورت خلاصه جوابتان را بدهم: کارمندان خوب فراوانند! احتمالا وقت و انرژی کافی برای یافتن آنها صرف نمی‌کنید و اگر افراد فوق‌العاده را بیابید و به آنها آموزش‌ مداوم بدهید به‌هیچ وجه نگران دوست شدن با کارمندان خود نباشید. این موضوع حتی می‌تواند به نفع شما و آنها باشد.

بیمه عمر و بازنشستگی بیمه نوین بیمه ای مطمئن برای اینده شما با ما تماس بگیرید 09390316265 - 01713329597 -----
5 اشتباه بزرگ در بازاریابی با ایمیل

 

5 اشتباه بزرگ در بازاریابی با ایمیل

بازاریابی با ایمیل در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده است. البته بسیاری از افراد در ایمیل مارکتینگ موفق نیستند. در این مقاله به چند اشتباه رایج می‌پردازیم که پرهیز از آنها نتیجه عملیات بازاریابی با ایمیل را بهتر می‌کند.

 

1. نوشتن کل موضوع در متن ایمیل
یکی از اشتباهات افراد تازه‌کار در بازاریابی با ایمیل آن است که متن ایمیل را مانند متن یک آگهی چاپی طراحی می‌کنند. آنها تمام موضوع را در متن ایمیل توضیح می‌دهند و توقع دارند مخاطبشان با خواندن متن ایمیل تصمیم نهایی خود را بگیرد. ایمیل در‌واقع تبلیغی برای یک صفحه مشخص در سایت شما است. شما باید در آن تبلیغ حس کنجکاوی را تحریک کنید و مخاطب را ترغیب کنید تا روی لینک داخل ایمیل کلیک کند و به صفحه خاصی از وب‌سایت شما مراجعه کند.

یکی از مزایای این‌ روش آن است که تعداد علاقه‌مندان به یک موضوع مشخص می‌شوند. فرض کنید فردی به خرید یک جاروبرقی هوشمند علاقه‌مند است و شما در متن ایمیل قیمت آنرا نیز درج کرده‌اید. این فرد با دیدن قیمت، از خرید منصرف می‌شود و ایمیل را می‌بندد. بنابرین به وب‌سایت شما مراجعه نمی‌کند و شما به‌هیچ وجه نمی‌توانید تشخیص دهید که چند درصد افراد به محصول علاقه‌مند هستند و مشکل آنها فقط قیمت بالای محصول است.

من در بازاریابی ایمیلی از روشی استفاده می‌کنم که نام آنرا «حذف پارامترهای تصمیم‌گیری» گذاشته‌ام. در این روش هر پارامتری که تاثیر قابل‌توجهی بر فرایند تصمیم‌گیری مخاطب دارد از ایمیل حذف می‌شود و به صفحه وب‌سایت منتقل می‌شود. بنابرین کسانی بر لینک داخل ایمیل کلیک می‌کنند که به موضوع اصلی علاقه‌مندند ولی شاید موانعی وجود دارد که از خرید منصرف ‌شوند.

برای روشن‌تر شدن موضوع دو حالت متفاوت را برای عملیات بازاریابی ایمیلی درنظر بگیرید. فرض کنید شما تور تفریحی برگزار می‌کنید و به 1000 نفر از اعضای سایت اطلاع‌رسانی می‌کنید. در حالت اول 300 نفر از داخل ایمیل به سایت شما می‌‌روند و سپس فقط 4 نفر ثبت‌نام می‌کنند. در حالت دوم 10 نفر وارد وب‌سایت می‌شوند و باز دقیقا 4 نفر ثبت‌نام می‌کنند. اگر سیستم آمارگیری دقیقی نداشته باشید شاید نتایج این دو عملیات یکسان به‌نظر برسد. ولی نتایج این دو عملیات خیلی متفاوت هستند! در حالت اول 30 درصد از مخاطبان به تور تفریحی علاقه‌مندند، ولی تعداد بسیار کمی ثبت‌نام کردند. شاید با کمی بررسی و حتی تماس با اعضای سایت دلیل آن مشخص شود. مثلا شاید تور شما دقیقا با بازی فینال مسابقات جام‌جهانی مقارن شده است. بنابرین با ایجاد تصحیحاتی کوچک می‌توان تعداد خریداران را به‌شدت افزایش داد، زیرا تعداد کلیک‌ها نشان می‌دهد علاقه‌مندی کافی به این موضوع وجود دارد. در حالت دوم اوضاع کاملا فرق می‌کند. از 1000 نفر فقط 10 نفر لینک داخل ایمیل را کلیک کرده‌اند و علاقه‌مندی خود را نشان داده‌اند. این آمار نشان می‌دهد این محصول یا خدمت شما محبوبیت زیادی در اعضای سایت ندارد و شاید بهتر باشد چنین توری را حذف کنید یا با قیمتی متفاوت برای افرادی خاص برگزار کنید.

بنابرین اگر تمام مطلب را در متن ایمیل بنویسید نمی‌توانید آماری باارزش جمع‌آوری کنید، ولی با هدایت علاقه‌مندان به سایت، آمار علاقه‌مندان به محصول یا خدمتی خاص مشخص می‌شود.

بیمه عمر و بازنشستگی بیمه نوین بیمه ای مطمئن برای اینده شما با ما تماس بگیرید 09390316265 - 01713329597 -----
هدیه ما به شما

شما هم می توانید با ملحق شدن به خانواده بزرگ مجله پنجره خلاقیت بیمه عمر و بازنشستگی هدیه بگیرید .

هدیه ما به شما

بیمه عمر و بازنشستگی بیمه نوین بیمه ای مطمئن برای اینده شما با ما تماس بگیرید 09390316265 - 01713329597 -----
هشدار

هنگام خریدو یا تمدیدهر نوع  بیمه نامه مراقب بیمه نامه های تقلبی که از سوی افراد سود جو صادر و به شما تحویل  می شود باشید

چرا که در هر زمان و هر مکان هرگونه حادثه ای که برای شما رخ دهد خود شما مسئول ، و پاسخگو خواهید بود .

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت بیمه مرکزی مراجعه نمایید.

بیمه عمر و بازنشستگی بیمه نوین بیمه ای مطمئن برای اینده شما با ما تماس بگیرید 09390316265 - 01713329597 -----
تبلیغات

 

بیمه عمر و بازنشستگی بیمه نوین بیمه ای مطمئن برای اینده شما با ما تماس بگیرید 09390316265 - 01713329597 -----
دریافت کنندگان بیمه عمر و بازنشستگی از طریق مجله خلاقیت

اسامی کسانی که از شرکت بیمه نوین بیمه عمر و بازنشستگی به صورت هدیه از طریق مجله پنجره خلاقیت دریافت نمودند

 

1- سرکار خانم رافت        مدیریت تولیدی کاور مبل سناتور   حق بیمه ماه اول به مبلغ 50 هزار تومان .

2- سرکار خانم احمدی     مدیریت آموزشگاه دی                 حق بیمه ماه اول به مبلغ 50 هزار تومان .

3 - سرکار خانم رجبلو      مدیریت سالن زیبایی چهره آذین   حق بیمه ماه اول به مبلغ 50 هزار تومان .

4- جناب آقای پقه            مدیریت نمایشگاه مبل مانی         حق بیمه ماه اول به مبلغ 50 هزارتومان

 

شما هم می توانید با دریافت اشتراک 2 سالانه پنجره خلاقیت از دریافت کنندگان این بیمه نامه بدون قرعه کشی باشید .

حق اشتراک 2 ساله 60هزارتومان

شماره حساب 1378786220 بانک ملت

بیمه عمر و بازنشستگی بیمه نوین بیمه ای مطمئن برای اینده شما با ما تماس بگیرید 09390316265 - 01713329597 -----
طرح پژوهشی

 

طرح پژوهشی بررسی میزان تأثیر استفاده از ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر توسعه و فروش بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری در ایران

پرسشنامه‌ حاضر به منظور بررسي ميزان تاثيراستفاده از ابزارهاي ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر توسعه و فروش بيمه عمر و پس انداز از ديدگاه بازاريابان فعال بيمه‌های عمر، تنظيم شده است. همكاري شما در تكميل دقيق اين پرسشنامه، پژوهشگران این طرح را به نتايج دقيق‌تر و مفيدتري در اين زمينه رهنمون خواهد ساخت.
چرا باید در این طرح پژوهشی شرکت کنم؟
زیرا نتایج حاصل از این طرح پژوهشی، تأثیر مستقیمی بر سیاست‌گذاری‌های آموزشی گروه بیمه‌مارکتینگ خواهد داشت. به‌عبارت دیگر، پاسخ‌های شما منجر به ارائه مقالات و محصولات آموزشی متناسب با وضعیت فعلی بازار بیمه‌های عمر در ایران از طرف واحد آموزش گروه بیمه‌مارکتینگ خواهد شد. ما براساس نتایج حاصل از این طرح، راهکارهای مناسبی برای افزایش فروش بیمه‌های عمر را به شما ارائه خواهیم نمود.

 واحد تحقیق و توسعه گروه آموزشی بیمه‌مارکتینگ اقدام به همه‌پرسی یک طرح پژوهشی اثرگذار (درقالب یک پرسشنامه) درمیان کاربران وبسایت بیمه‌مارکتینگ نموده است.

بیمه عمر و بازنشستگی بیمه نوین بیمه ای مطمئن برای اینده شما با ما تماس بگیرید 09390316265 - 01713329597 -----
اهمیت مشتریان ارجاعی در فروش بیمه

اهمیت مشتریان ارجاعی در فروش بیمه

 

اگر می‌توانید فقط یک کسب‌وکار را نام ببرید که بخش اعظم سودآوری سالیانه‌ی آن، وابسته با تکرار فروش و معاملات با مشتریان قبلی نباشد!
لطفاً چند دقیقه، واقعاً به این مسئله فکر کنید، زیرا این بزرگ‌ترین اشتباهی است که بیش از 90 درصد نمایندگان و فروشندگان بیمه، به آن دچار می‌شوند.
بگذارید از یک چشم‌انداز وسیع‌تر برای توضیح بیشتر، استفاده کنیم؛ برای یک دقیقه، فرض کنید که شما به‌جای یک نماینده بیمه، مالک یک رستوران هستید. کدام حالت را ترجیح می‌دهید؟ اینکه کاری کنید که مشتریان فعلی شما، باز هم برای صرف غذا به رستوران شما بیایند و یا اینکه تمامی زمان و منابع مالی خود را صرف یافتن مشتریان جدید نمایید؟
فکر می‌کنید درصورتی‌که مشتریان فعلی شما، دیگر هرگز به رستوران شما باز نگردند، چقدر دوام خواهید آورد؟ آیا همین روند برای مشاغل دیگری همچون یک بوتیک لباس‌فروشی، یک مطب دندانپزشکی، یک نمایشگاه مبل و دکوراسیون، و یک "نمایندگی بیمه" نیز صادق نیست؟
از کمپانی‌های غول‌پیکری همچون ماکروسافت گرفته تا یک خواروبار فروشی محلی، همگی، بخش اعظمی از سود خود را مدیون و متکی به تکرار فروش به مشتریان فعلی‌شان هستند. این روش کسب سود را "تجارت هوشمندانه" می‌نامیم...
براساس تحقیقات یک مؤسسه امریکایی به‌نام
 USA Today
 امروزه هزینه به‌دست آوردن یک "مشتری جدید"، 40 برابر بیش از هزینه‌ی حفظ یک "مشتری فعلی" است!
اما متأسفانه، هر روز هنگامی‌که ما با نمایندگان مختلف بیمه برخورد می‌کنیم و از آنها می‌پرسیم چه‌تعداد فروش را به مشتریان و بیمه‌گذاران فعلی‌شان کرده‌اند پاسخ می‌دهند: «خیلی کم!!». همینطور که بیشتر با آنها صحبت می‌کنیم آنها می‌گویند که چطور به مشتریان‌شان تنها یک بیمه‌نامه‌ی خاص را فروخته و بعد از آن، از عهده تکرار این فروش‌ها برنمی‌آیند (چه ازنظر تمدید سالیانه همان بیمه‌نامه و یا فروش سایر انواع بیمه‌نامه).

بیمه عمر و بازنشستگی بیمه نوین بیمه ای مطمئن برای اینده شما با ما تماس بگیرید 09390316265 - 01713329597 -----
آخرین مطالب ...
» آیین نامه های بیمه مرکزی
» سامانه استعلام بیمه نامه
» جدیدترین استعلام حق بیمه خودرو شخص ثالث
» برای دیگران دست و پا باشید
» بیمه
» حوادث
» بیمه درمانی
» بیمه زندگی
» دلنشینترین هدیه
» معجزه ی روبان آبى
» ویژگی سازمان های متفکر
» سامانه
» مزایای بیمه بازنشستگی بیمه نوین
» شروع شد
» روشهای نگهداری (طولانی مدت) بازاریاب در نمایندگی های بیمه
» چگونه بازاریاب بیمه استخدام کنیم؟
» جدول حداکثر حق بیمه نامه شخص ثالث
» جدیدترین استعلام حق بیمه شخص ثالث ویژه خودروهای سواری
» بازی ردشدن در فروشندگی بیمه

Home | FeedBack

Copyright © 2008 LoxBlog.Com . All Rights Reserved. Translation Www.NazTarin.Com